Aston Martin στα επίπεδα των 10.000-11.000 ευρώ δεν βρίσκεις ούτε Cygnet, όχι Vantage του 2009 – ακόμα και τρακαρισμένη, όπως αυτή που βλέπουμε. Κι όμως, η συγκεκριμένη Βρετανίδα τόσο κοστίζει, προσμονώντας μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή.
Η πρώτη πήγε «χαράμι», έπειτα από εκτός δρόμου βόλτα. Ο ιδιοκτήτης της δεν την μπέρδεψε με τη DBX, αλλά -όπως αναφέρει στην αγγελία– χρειάστηκε να αφήσει την άσφαλτο, προκειμένου να γλιτώσει σύγκρουση με άλλο όχημα (κάτι που επαληθεύει και η έκθεση της αστυνομίας, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενά του). Η έξοδος στα χώματα (λασπωμένα κιόλας, όπως φαίνεται) προκάλεσε ζημιές στο εμπρός μέρος, με τον προφυλακτήρα και τα δυο φτερά να χρειάζονται αντικατάσταση. Η μάσκα λείπει και το καπό φέρει βαθουλώματα, οπότε υπάρχει μπόλικη φαναρτζοδουλειά που πρέπει να γίνει – ειδικά στην εμπρός αριστερά κολώνα, που έχει «πάρει». Μηχανικά, όμως, η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη.
Ο V8 των 4.7 λίτρων και 426 ίππων λειτουργεί κανονικά, παρότι πιθανόν να χρειάζεται ένα καινούργιο ψυγείο (και να μη χρειάζεται, δεν θα κάνει κακό η αλλαγή αυτού που δέχτηκε τις δυνάμεις του τρακαρίσματος). Το 6άρι ημιαυτόματο Speedshift αντίθετα, απέκτησε κάποια κουσούρια. Για αρχή, δεν μπαίνει πια η όπισθεν. Μετά, το paddle πίσω από το τιμόνι για το κατέβασμα σχέσης δεν λειτουργεί. Για την ακρίβεια χρειάζεται πρώτα να επιλέξεις νεκρά, τραβώντας και τα δυο «αυτάκια», προκειμένου να επιλέξει χαμηλότερη σχέση – κι αυτό κάποιες φορές. Στα ανεβάσματα πάντως, δεν υπάρχει πρόβλημα. Η δυσλειτουργία πιθανότατα κρύβεται στα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου, τα οποία σίγουρα -δεδομένου ότι μιλάμε και για Aston Martin- δεν θα είναι φθηνή υπόθεση.
Στην όλη εικόνα, όμως, έχουμε μια V8 Vantage 15ετίας, με περίπου 80.000 χλμ. (50.000 μίλια) και το κυριότερο, τιμή μόλις 10.800 δολάρια (10.500 ευρώ). Βέβαια χρειάζονται μίνιμουμ άλλα τόσα (και λίγα λέμε) για να «έρθει». Έχει βάση η επισκευή της, ή μήπως καλύτερα να πουληθεί ως ανταλλακτικά;