Η Ferrari δεν σταματά να πουλάει αυτοκίνητα. Ακριβέστερα, δεν προλαβαίνει να πουλάει! Η εμπορική επιτυχία του «Cavallino» είναι τέτοια, ώστε σε αρκετές περιπτώσεις το Μαρανέλο σταματά να δέχεται παραγγελίες προκειμένου να ανταπεξέρχεται στη ζήτηση.
Ο πρόεδρος της θρυλικής εταιρίας, John Elkann, μίλησε στο Reuters για το φοβερό «σουξέ» που έχουν τα μοντέλα της, το οποίο έχει κλείσει εδώ και αρκετούς μήνες τη διαθέσιμη παραγωγή του 2023. Όχι μόνο αυτό, αλλά και εκείνη του επόμενου έτους έχει εξαντληθεί. Ο Elkann ανέφερε ρεκόρ καταγεγραμμένων παραγγελιών για το 2024, που οδηγεί σε προσωρινή παύση λήψης νέων μέχρι νεωτέρας για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Όπου «περιπτώσεις» βάλτε τις Purosangue και 296 GTB, οι οποίες αυτή τη στιγμή είναι οι πιο «καυτές» Ferrari εμπορικά. Ειδικότερα το πρώτο SUV του Μαρανέλο έκανε «μπαμ» με το που παρουσιάστηκε, εν πολλοίς λόγω του ατμοσφαιρικού 6.5 V12 που το κάνουν να διαφέρει από όλα τα άλλα υπερ-SUVs (βλέπε Lamborghini Urus, που έχει 4.0 V8 twinturbo κινητήρα).
Εξαιρετικά τα πηγαίνει και η 296 GTB, ενώ έπεται συνέχεια για τη Ferrari. Μέχρι το 2026 η φίρμα από τη Μόντενα θα παρουσιάσει 15 νέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων και το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό. Το 2025 περιμένουμε την πρεμιέρα της EV Ferrari, ενώ προς το τέλος του 2023 περιμένουμε το νέο hypercar, που θα αντικαταστήσει την SF90 Stradale και θα αντλεί έμπνευση από τις F40 και F50!