Κάθε μέρα και από μια ανακοίνωση περί λήξης παραγωγής ή εξέλιξης Μ.Ε.Κ. φαίνεται πως θα έχουμε, καθώς η VW δεν άργησε σχεδόν καθόλου να ακολουθήσει την Audi.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο επικεφαλής πωλήσεων, Klaus Zellmer, στη γερμανική εφημερίδα Muenchner Merkur, δεν άφησε περιθώρια αμφιβολίας για τα πλάνα της εταιρίας: «Στην Ευρώπη, μεταξύ 2033 και 2035 θα έχουμε ξεμπερδέψει με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αργότερα θα ακολουθήσουν Η.Π.Α. και Κίνα, με την Αφρική να αργοπορεί αρκετά λόγω πολιτικών διαφοροποιήσεων και ελλείψεων σε θέματα υποδομής». Η υποδομή φυσικά αφορά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, που μοιάζει πλέον αναπόφευκτο να κυριαρχήσει στην αυτοκίνηση τα επόμενα χρόνια.
Τα νέα νομοθετικά στάνταρ της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβάλλουν μείωση των εκπομπών CO2 κατά 60% στις γκάμες των αυτοκινητοβιομηχανιών μέχρι το 2030, για να φτάσουμε στο 100% μέχρι το 2035. Πρακτικά, δηλαδή, κανείς δεν θα μπορεί να πουλήσει μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, πετρελαίου, ακόμα και plug-in υβριδικό. Προς το παρόν η αυστηρότερη νόρμα του 100% δεν έχει ψηφιστεί, όμως φαντάζει δύσκολο να μην περάσει η τροπολογία, ειδικά με το «κυνήγι» που υφίστανται οι μηχανές εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα.
O Zellmer ξεκαθάρισε πως αυτή η ανακοίνωση αφορά μόνο τη VW, όχι το σύνολο του Group. Από τη στιγμή, όμως, που μέχρι και η Lamborghini κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, απλά αναμένουμε τα ανάλογα από τις υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου.