Το Nissan Z Coupe προέκυψε μετά από εκτεταμένες δοκιμές και μεγάλο διάστημα φιλολογίας, για να τοποθετηθεί τελικά στην κορυφή όλων των «Ζορό» από πλευράς ισχύος και να γεμίσει πονοκεφάλους την καθημερινότητα της Toyota Supra. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί, όμως, αν δεν υπήρχε το Infiniti Q60.
Το δυναμικό κουπέ του premium brand από τη Γιοκοχάμα δάνεισε στο νέο Z τον κινητήρα και μεγάλο μέρος του πατώματος, συμπεριλαμβανομένων καίριων μηχανικών μερών όπως το διαφορικό και οι άξονες μετάδοσης. Οι μηχανικοί της Nissan φυσικά προέβησαν στις απαραίτητες τροποποποιήσεις/ενισχύσεις/προσαρμογές, όμως η βάση του Z Coupe φέρει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή του Q60. Ως φαίνεται αυτή ήταν και η τελευταία του αποστολή, καθώς στο τέλος της χρονιάς θα μας αποχαιρετήσει.
Από πέρσι ακουγόταν πως το δίθυρο Infiniti μέτραγε αντίστροφα, με την καταληκτική ημερομηνία να τοποθετείται τελικά στο φινάλε του τρέχοντος έτους. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις χαμηλές πωλήσεις. Πέρσι πουλήθηκαν στις Η.Π.Α. μόλις 2.729 Q60, την ώρα που το σεντάν Q50 βρήκε 13.894 αγοραστές και το crossover QX50 19.196 (όλα στην ίδια πλατφόρμα). Με τέτοια απόκλιση στην εμπορική απήχηση, δεν προξενεί έκπληξη η απόφαση για τερματισμό της παραγωγής έπειτα από 9 χρόνια πορείας και 2 γενιές.
Το Q60 ξεκινά από τις 41.750 δολάρια (41.227 ευρώ) στην Αμερική, με τον 3.0 V6 twinturbo στα 300 άλογα και τα 400 Nm. Για τον στενό συγγενή του Z Coupe, που ακούει στο όνομα 400 Red Sport και δίνει στον οδηγό 406 ίππους/475 Nm, απαιτούνται τουλάχιστον 58.200 δολάρια (57.466 ευρώ) για το πισωκίνητο και 60.200 δολάρια (59.441 ευρώ) για το τετρακίνητο. Όλες οι εκδόσεις, τέλος, συνδυάζονται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο.