Η συντήρηση ενός hypercar μπορεί να αποδειχτεί πιο κοστοβόρα και δύσκολη, ακόμα κι από την αγορά του. Για την απόκτηση μιας Bugatti Veyron, ας πούμε, δίνεις μια φορά ένα σκασμό λεφτά. Στη συμβίωση μαζί της, όμως, τα «ακουμπάς» καθημερινά. Και η παραμικρή εργασία συντήρησης είναι πανάκριβη σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Η αλλαγή μπουζί, για παράδειγμα, σε ένα καθημερινό τετράτροχο είναι σέρβις ρουτίνας. Με τη Veyron όμως…
Ο 8.0 W16 quadturbo και η χωροταξία με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, τα διαφορικά, τα ψυγεία και όλα τα παρελκόμενα που χρειάζονται για την εύρυθμη λειτουργία ενός μοτέρ 1.001 ίππων, μετατρέπουν σε ταλαιπωρία ακόμα και τα απλούστερα ζητήματα. Ενώ σε ένα VW Golf, για να χρησιμοποιήσουμε παράδειγμα από το ίδιο Group, μπορείς να αλλάξεις μέχρι μόνος σου μπουζί και πηνία ανάφλεξης, στη Veyron όχι μόνο επιβάλλεται να επισκεφτείς (και χρυσοπληρώσεις) αυστηρά εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αλλά θα πρέπει να την αφήσεις και δυο ημέρες.
Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες που ανέβασε ο κάτοχος μιας Veyron, η οποία άρχισε να «χτυπάει» στους κυλίνδρους 13 και 14, η αντικατάσταση μπουζί απαιτεί το λύσιμο σχεδόν του μισού αυτοκινήτου, αλλά και μια πρωτόγνωρη στάση από τον μηχανικό, που πρέπει να ξαπλώσει πάνω από τον κινητήρα για να αποκτήσει πρόσβαση! Φυσικά και τα ανταλλακτικά δεν είναι φθηνά, καθώς κάθε πηνίο κοστίζει 730 δολάρια (651 ευρώ) και κάθε μπουζί 170 δολάρια (151 ευρώ). Οπότε αμέσως-αμέσως για δυο αλλαγές έχουμε 1.800 δολάρια (1.605 ευρώ), τη στιγμή που σε ένα νορμάλ αυτοκίνητο ολόκληρο το σέρβις (φίλτρα, λάδια, μπουζί κλπ) κυμαίνεται στα 200-300 ευρώ – με τα εργατικά. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σε αυτά, καθώς τα ακροβατικά του μηχανικού και η μερική αποσυναρμολόγηση της Veyron εκτινάσσουν το συνολικό κόστος της επισκευής -για δυο μπουζί, το επαναλαμβάνουμε- σε περισσότερες από 20.000 δολάρια (17.840 ευρώ)!