Το Honda S2000 είναι πλέον κλασικό και διαχρονικά ποθητό αυτοκίνητο. Είτε μιλάμε για AP1, είτε για AP2, τα εργοστασιακά δείγματα αλλάζουν χέρια για πολλές χιλιάδες ευρώ. Ανάμεσά τους, το CR είναι το πλέον δυσεύρετο.
Το Club Racer αποτελεί το πιο συλλεκτικό και σπάνιο S2K, καθώς μόλις 699 κατασκευάστηκαν. Εξ αυτών, τα 269 έχουν το Berlina Black χρώμα των φωτογραφιών. Χαμηλότερο βάρος κατά 45 κιλά, ελέω αφαίρεσης air condition και ηχοσυστήματος, σκληρότερη ανάρτηση, σφιχτότερες αντιστρεπτικές, νέα εξάτμιση, κοντύτερο βήμα στην κρεμαγέρα, ελαστικά Bridgestone RE070, εσωτερικό με πινελιές σουέντ και ανθρακονημάτων, και φυσικά το εντυπωσιακό body kit που δίνει την απαραίτητη αγωνιστική εσάνς και αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 45%, χαρακτηρίζουν το S2000 CR.
Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος F20C είναι υπερκυβισμένος 2.2 λίτρα (όλα τα αμερικανικά S2000 AP2 ήταν 2.2λτ.) και ονομάζεται F22C, αποδίδοντας 241 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. (240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.800 σ.α.λ. το δικό μας), όμως το χαμηλότερο βάρος κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,9 δλ. (από 6,2) και διατηρεί την τελική -παρά τα αεροδυναμικά βοηθήματα- στα 240+ χλμ./ώρα.
Το συγκεκριμένο είναι του 2009 και με μόλις 985 μίλια (1.585 χλμ.) στο κοντέρ, έχοντας πλήρες βιβλίο service και πεντακάθαρο ιστορικό (αυτό κι αν είναι σπάνιο για S2000). Φυσικά, όλα αυτά επιφέρουν το ανάλογο τίμημα. Με 5 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η τιμή βρίσκεται ήδη στις 70.000 δολάρια (57.734 ευρώ).