Τα Koenigsegg έχουν κάνει συλλογή από ρεκόρ ταχύτητας, αλλά σε αγώνες δεν έχουν κατέβει ποτέ. Τουλάχιστον όχι στην πραγματικότητα. Στα video games (σε λίγα η αλήθεια είναι) μπορείς να πάρεις Agera ή CCX και να πας στο Le Mans. Στην πραγματική ζωή κάτι τέτοιο πήγε να γίνει, αλλά ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή. Το λευκό και «φτερωτό» CCGT που βλέπουμε, είναι η μοναδική απόδειξη του παρ’ ολίγον αγωνιστικού προγράμματος των Σουηδών.
Το CCGT GT1 Competition Coupe ξεκίνησε να εξελίσσεται το 2003 και χρειάστηκε 4 χρόνια έως ότου ολοκληρωθεί, με σκοπό τη συμμετοχή στην κατηγορία GT1 των πρωταθλημάτων αντοχής. Όλα ήταν έτοιμα για το ντεμπούτο της Koenigsegg στις πίστες, μέχρι που η FIA αποφάσισε να αλλάξει τους κανονισμούς δυο μήνες πριν την έναρξη της σεζόν του 2007. Ενώ οι Σουηδοί ανέπτυξαν το πρόγραμμά τους με την ομολογκασιόν στα 20 αυτοκίνητα, η FIA εκτίναξε τον αριθμό στα 350 κομμάτια. Κάτι που σήμαινε πως η Koenigsegg θα έπρεπε να κατασκευάσει 350 CCGT1 για το δρόμο μέσα σε ένα χρόνο, προκειμένου να λάβει έγκριση για συμμετοχή. Στόχος που δεν είχε σχέση με τον προγραμματισμό της εταιρίας, η οποία τότε δεν βρισκόταν και στο μέγεθος που απολαμβάνει σήμερα.
Κατά συνέπεια το CCGT GT1 δεν προχώρησε ποτέ από το στάδιο του πρωτοτύπου, ενώ ήταν έτοιμο να μπει στη Daytona, το Sebring και το Le Mans. Μια 15ετία μετά την ακυρωθείσα πρεμιέρα του, και αφού πέρασε τη ζωή του στο εργοστάσιο της Koenigsegg, ήρθε η ώρα να δει τον κόσμο. Με τα σλικ Michelin πρώτης τοποθέτησης ακόμα πάνω, έναν ατμοσφαιρικό (αντί twinturbo στο CCX) 5.0λιτρο V8 και 600 ίππων στο κέντρο, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, 6άρι σειριακό κιβώτιο και τεράστια (επίσης ρυθμιζόμενη) αεροτομή. Φυλασσόμενο πάντα σε κλιματιζόμενο γκαράζ και με δυο βόλτες το χρόνο για τη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας των μηχανικών μερών, το CCGT1 έχει διατηρηθεί σε απολύτως λειτουργική και ετοιμοπόλεμη μορφή.
Όποιος θέλει να το αποκτήσει και να κοσμήσει τα σιρκουί με μια ασυναγώνιστη παρουσία, θα πρέπει να καταθέσει κάπου μεταξύ 3 και 4 εκατ. λιρών (3,5 – 4,65 εκατ. ευρώ).