Όσα GT-R κι αν παρουσιαστούν, όσο γρήγορα κι αν είναι, στις συνειδήσεις όλων ένα ήταν, είναι και θα παραμείνει εις τους αιώνας το Nissan Skyline. Και μιλάμε φυσικά για το ανεπανάληπτο R34, το οποίο μάθαμε να λατρεύουμε με το τιμόνι δεξιά. Κάποια ελάχιστα, ωστόσο, κυκλοφόρησαν ως αριστεροτίμονα.
Επισήμως, βέβαια, 34άρι Skyline με το τιμόνι και τα πεντάλ στη σωστή μεριά, δεν υφίσταται. Όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν είτε με ιαπωνικές, είτε -σε πολύ λίγες περιπτώσεις- βρετανικές προδιαγραφές. Όπως και να είχε, το τιμόνι ήταν στα δεξιά. Όποιος δεν ήθελε να ξεβολεύεται και να προσαρμόζεται στην οδήγηση από τη θέση του συνοδηγού, έπρεπε να κάνει τη μετατροπή μόνος του. Μια μετακίνηση που εκτός από κοστοβόρα, ήταν και χωροταξικά δύσκολη λόγω της τοποθέτησης των μηχανικών μερών. Πολύ λίγοι πήραν την απόφαση για την αλλαγή στη θέση τιμονιού-πεντάλ, με το συγκεκριμένο να προέρχεται από έναν τέτοιο τολμηρό.
Όπως μπορούμε να δούμε, η μετατροπή προσεγγίζει εργοστασιακά επίπεδα εργασίας. Ολόκληρο το ταμπλό χρειάστηκε να αλλάξει θέση, με το πάνελ του οδηγού (τιμόνι-πίνακας οργάνων-αεραγωγός) και τα πεντάλ να μετακομίζουν στα αριστερά, κάνοντας «τράμπα» με το κομμάτι του συνοδηγού και τον αερόσακο. Ο λεβιές του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου έρχεται πλέον στη δεξιά χούφτα, με το υπόλοιπο εσωτερικό να μένει απαράλλαχτο.
Εμφανισιακά μπορεί να υπάρχουν στοιχεία από το V-Spec, ωστόσο πρόκειται για απλό R34. Ο RB26DETT παραμένει ως είχε όταν βγήκε από τη μονάδα παραγωγής. Η απόδοση του 2.6 εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo αναφέρεται στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα γνωρίζουμε πως ξεπερνά τα 340, με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική φτάνει στα 282 χλμ./ώρα.
Ό,τι χάνει σε αξία συλλεκτικότητας λόγω έκδοσης, πάντως, το αναπληρώνει από τη θέση οδήγησης. Όπως είπαμε, πρόκειται για κανονικό «μονόκερο» από πλευράς σπανιότητας. Κάτι που αποτυπώνεται στην τιμή πώλησης, που φτάνει τις 125.000 δολάρια (118.510 ευρώ).