Η XM παρουσιάστηκε με τυμπανοκρουσίες από τη BMW, και δικαιολογημένα. Από τη μία έχουμε το δεύτερο μοντέλο των Βαυαρών (μετά την αλησμόνητη M1) που εξελίχθηκε από την αρχή ως BMW M, από την άλλη μιλάμε για το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στα χρονικά τους. Ούτε η καινούργια M5 των 727 ίππων δεν φτάνει τη Red Label των 750 ίππων, η οποία εξάλλου δάνεισε το plug-in υβριδικό σύνολο στη G90. Τα πράγματα από εμπορικής πλευράς, όμως, δεν πάνε καλά.
Στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι παγκόσμιες πωλήσεις της XM με το ζόρι έφτασαν τις 3.800 μονάδες, ενώ στην Αμερική -όπου έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση- τα ποσοστά έπεσαν κατά 7,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η BMW αναπόφευκτα θα χρειαστεί να πάρει μέτρα, με το BMWBlog να επικαλείται εσωτερική πηγή και να αναφέρει πως η πρώτη κίνηση, θα είναι καταργήσεις εκδόσεων. Συγκεκριμένα τη μεσαία της γκάμας, που αποδίδει 650 ίππους. Η XM διατίθεται σε τρεις PHEV εκδοχές: μία με τον 3.0λιτρο twinturbo straight six και 476 ίππους, μία με τον 4.4 V8 twinturbo στα 650 άλογα και την κορυφαία Red Label, επίσης με τον 4.4 V8 twinturbo, στα 750 άλογα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η 650άρα XM αναμένεται να χαιρετήσει. Ο λόγος έχει να κάνει με τις πωλήσεις και το κόστος παραγωγής, ή καλύτερα, το κέρδος ανά μονάδα. Η βασική XM είναι αυτή που πουλάει περισσότερο από όλες στην Ευρώπη. Η μεσαία και η Red Label είναι απρόσμενα κοντά στις Η.Π.Α. (δεν διατίθεται η εξακύλινδρη), την ώρα που η δεύτερη κοστίζει αρκετά παραπάνω (από 159.000 δολάρια αυτή με τους 650 ίππους, από 185.000 η Red Label). Οπότε οι Βαυαροί σκέφτονται να καταργήσουν την πρώτη, στέλνοντας το δικό της αγοραστικό κοινό στη Red Label και αυξάνοντας τα έσοδα. Στην Ευρώπη τώρα, παρόμοιο το σκεπτικό: όποιος θέλει τη βασική XM, την αγοράζει. Όποιος θέλει την ισχυρότερη, απλά βάζει κάποια χρήματα παραπάνω και παίρνει την κορυφαία.