H Ferrari έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού, προσφέροντας δυο plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της. Κι αν η SF90 Stradale (μαζί με τη Spider) δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένης παραγωγής, οι 296 GTB και GTS μπορούν μόνες τους να φέρουν την πλάστιγγα των πωλήσεων σχεδόν στα ίσα μεταξύ υβριδικών και θερμικών συνόλων.
Τα στοιχεία πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου στο Μαρανέλο εκτός από αύξηση 4% συνολικά, σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι, παρουσιάζουν τεράστιο ενδιαφέρον στην κατανομή του μεριδίου μεταξύ των μοντέλων που έχουν κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και εκείνων, που τον συνδυάζουν με ηλεκτροκινητήρα. Καταρχάς, από Γενάρη μέχρι Ιούνιο, ταξινομήθηκαν παγκοσμίως 6.959 νέες Ferrari (+253 μονάδες από πέρσι). Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική ήταν οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το «Cavallino Rampante», με 3.172 μονάδες. Ακολούθησε η Αμερική με 1.831 κομμάτια, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (1.221 μονάδες), και η τριπλέτα Κίνας-Χονγκ Κονγκ-Ταϊβάν (735 αυτοκίνητα).
Σύμφωνα με τους Ιταλούς μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις έδωσαν οι 296 GTB, Roma και Portofino, ενώ αυξημένη ήταν η ζήτηση για τις 296 GTS και 812 Competizione. Παράλληλα ξεκίνησαν οι πρώτες παραδόσεις Purosangue στους αγοραστές της, ωστόσο το μεγαλύτερο νέο που κρύβουν τα εμπορικά στοιχεία, ρίχνοντας και μια ματιά στο εγγύς μέλλον των εξελίξεων, είναι το μερίδιο των υβριδικών επί του συνόλου. Ουσιαστικά με δυο μοντέλα, τις 296 GTB/GTS (πολύ χαμηλότερη η διαθεσιμότητα των SF90 Stradale/Spider), οι υβριδικές Ferrari (plug-in κιόλας) παραλίγο να φέρουν το ποσοστό στο 50-50! Οι εξηλεκτρισμένες Ιταλίδες κατέλαβαν το 43% του συνόλου, δίχως καν να υπάρχει κάποια mild hybrid στη γκάμα που να ανεβάζει το ποσοστό. Μόνες τους οι 296 GTB/GTS και SF90 Stradale/Spider, έχοντας απέναντί τους πολύ εμπορικό εσωτερικό ανταγωνισμό (Purosangue, Roma, Portofino), κοντεύουν να φέρουν την κατάσταση στα ίσα. Κι ακόμα δεν έχει εμφανιστεί η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, που την περιμένουμε το 2025.