Πριν δυο χρόνια η Dacia παρουσίασε τον μεγάλο αδελφό του Duster, με το όνομα Bigster. Σε μορφή πρωτοτύπου μεν, συνοδεία δέσμευσης για πέρασμα στην παραγωγή δε. Μια δέσμευση που εν μέρει έγινε πράξη με το νέο Duster, το οποίο στην ουσία δανείζεται όλα τα στοιχεία του Bigster. Όλα, πλην του μεγαλύτερου μεγέθους και της 7θέσιας διάταξης, Για αυτά τα δύο, αναμένουμε το ίδιο, το Bigster, στις αντιπροσωπείες.
Η γαλλορουμανική φίρμα συνεχίζει κανονικά με τα σχέδιά της για το Bigster, αλλά δίχως τυμπανοκρουσίες και ριζικές διαφορές από το Duster MK3. Ούτως ή άλλως, κύριο μέλημα του πρωτοτύπου ήταν να δώσει τις κατευθύνσεις για την τρίτη γενιά του best seller της Dacia. Από τη στιγμή που το έκανε, και με πολύ μεγάλη επιτυχία, σειρά να πάρει θέση στη γκάμα. Με ελάχιστες διαφορές συγκριτικά με το Duster, όπως δείχνουν τα renderings του lars_o_saeltzer, που θα επικεντρωθούν στις σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις. Το μήκος, συγκεκριμένα, που θα είναι στα μέτρα του concept car, ήτοι 4,6 μέτρα (4,34 μ. το Duster).
Επειδή ακριβώς το Bigster θα εκπληρώνει τις προσδοκίες του ονόματός του και θα είναι αρκετά μεγαλύτερο του Duster (άρα και βαρύτερο), συν τη δυνατότητα μεταφοράς 2 έξτρα επιβατών (ή πολύ περισσότερων αποσκευών, σε 5θέσια διάταξη), θα πρέπει να περιμένουμε προσαρμογή στους προσφερόμενους κινητήρες. Ο 1.000άρης τούρμπο των 100 ίππων φαντάζει απίθανο να μπει στο μηχανοστάσιο του Bigster, αφήνοντας το έργο της κίνησης στον 1.2 TCe των 130 ίππων και το full hybrid σύνολο των 140 ίππων. Προς τα τέλη του έτους, το πολύ αρχές 2025, αναμένουμε το λανσάρισμά του, οπότε δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ ακόμα.