Το ανανεωμένο VW Polo παρουσιάστηκε στην αρχή της εβδομάδας, όντας πιο Golf από ποτέ σε σχεδίαση και τεχνολογία. Με το GTI, τι γίνεται;
Το απερχόμενο διαθέτει τον 2λιτρο TSI κάτω από το καπό, με απόδοση 200 ίππων και 320 Nm ροπής μεταξύ 1.500-4.350 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,7 δλ. και η τελική αγγίζει τα 238 χλμ./ώρα. Αριθμοί που το κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων στην κατηγορία, επιτρέποντας στο Polo GTI να συναγωνίζεται τον εξ Ανατολών νεοφερμένο αντίπαλο, που ακούει στο όνομα «Hyundai i20 N». Κατά πάσα πιθανότητα, και βάσει των όσων είδαμε στις υπόλοιπες εκδόσεις, δεν πρόκειται να υπάρξουν αλλαγές. Αντίθετα, για την επόμενη γενιά του γερμανικού σουπερμίνι, ένα ιδιαίτερα βάσιμο σενάριο θέλει το GTI να αποκτά το plug-in υβριδικό σύνολο του Golf GTE.
Επιστροφή στο σημερινό, για το οποίο μας δίνει μια πολύ καλή ιδέα οι ψηφιακές απεικονίσεις του K Design. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί το έντονο splitter και η μεγάλη εισαγωγή του προφυλακτήρα, ενώ πίσω τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα πλαισιώνονται από τον διαχύτη και τις διπλές απολήξεις στις άκρες, που θυμίζουν τα μετόπισθεν του Golf GTI.
Ο ανανεωμένος μικρός αδερφός του αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι, με τις πωλήσεις να ξεκινούν το φθινόπωρο.