Τι ρωτάμε, θα αναρωτιέστε. Ακόμα και η αλλαγή υαλοκαθαριστήρα είναι πανάκριβη σε Rolls-Royce, πού να πιάσουμε τις επισκευές σε τρακάρισμα. Πάντα έχει ενδιαφέρον, όμως, να βλέπουμε πόσο λίγη σχέση έχουν τέτοια αυτοκίνητα σε σχέση με τα δικά μας, σε όλους τους τομείς.
Η Rolls που βλέπουμε ενεπλάκη σε ατύχημα πέρσι τον Σεπτέμβριο, χτυπώντας αρχικά ένα άλλο αυτοκίνητο και στη συνέχεια κολώνα. Στο τιμόνι της δεν ήταν όποιος κι όποιος, αλλά ο Μάρκους Ράσφορντ. Ο γνωστός -κι ένας από τους καλύτερους, όπως έχει καταντήσει- ποδοσφαιριστής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βγήκε αλώβητος από τη διπλή σύγκρουση, σε αντίθεση με τη Wraith. Σύμφωνα με τον Άγγλο μπαλαδόρο, η αγορά και βελτίωση του αυτοκινήτου (πλήρες bodykit της Mansory) τού κόστισαν κοντά στις 700.000 λίρες (830.000 ευρώ). Ο Ράσφορντ αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική και στη συνέχεια πούλησε την τραυματισμένη Wraith, με τον Mat Armstrong να την αποκτά για 185.000 λίρες (219.300 ευρώ). Ευκαιρία είπατε; Θα μπορούσε.
Το τρακάρισμα έκανε όλη τη ζημιά μπροστά και στην αριστερή πλευρά, με όλα τα εμπλεκόμενα πάνελ του αμαξώματος, τις ζάντες και τις αναρτήσεις να σπάνε, ενώ φυσικά άνοιξαν και οι αερόσακοι. Οπότε «μάνι-μάνι» μαζεύονται πολλές και δαπανηρές επισκευές, ακόμα κι αν τα βασικά μηχανικά μέρη (κινητήρας-μετάδοση-ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά) παρέμειναν σε λειτουργική κατάσταση. «Λειτουργική» τρόπος του λέγειν, καθώς o 6.6 V12 twinturbo δεν έπαιρνε μπροστά. Τελικά χρειαζόταν ένας κωδικός από τον Ράσφορντ, που είχε κλειδώσει το μοτέρ για λόγους ασφαλείας. Τα υπόλοιπα, όμως, ήθελαν αλλαγή.
Τελικά η καλύτερη λύση ήταν η αγορά ενός άλλου αυτοκινήτου, έναντι 90.000 λιρών (106.681 ευρώ) καθώς η απόκτηση μεμονωμένα των ανταλλακτικών κρίθηκε παντελώς ασύμφορη. Άλλες 50.000 λίρες (59.267 ευρώ) πήγαν στο bodykit της Mansory, ανεβάζοντας το συνολικό κόστος -μαζί με την αγορά της έξτρα Wraith- στις 324.000 λίρες (384.037 ευρώ). Οπότε, συγκριτικά με τις 700.000 λίρες που είχε κοστίσει αρχικά, όντως είναι ευκαιρία.