Δέκα ολόκληρα χρόνια συμπληρώνει φέτος η τρίτη γενιά της Ypsilon, η οποία κρατάει ολομόναχη ζωντανή τη Lancia και συνεχίζει ακάθεκτη, δεχόμενη άλλο ένα φρεσκάρισμα από το 2011, που λανσαρίστηκε.
Οι αλλαγές είναι περιορισμένες στο αισθητικό κομμάτι, όπου διακρίνουμε τη νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Προφίλ και πίσω μέρος παρέμειναν ως είχαν, με την προσθήκη νέων χρωμάτων -προεξάρχοντος του Elegant Blue των φωτογραφιών- να συμπληρώνει το εξωτερικό facelift. Οι διαστάσεις του ιταλικού σουπερμίνι έμειναν επίσης αμετάβλητες, με το μήκος να ανέρχεται στα 3,84 μέτρα και το μεταξόνιο στα μόλις 2,39 μέτρα (μην ξεχνάμε, αυτοκίνητο δεκαετίας).
Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις είναι επίσης στοχευμένες, έχοντας νέα οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και σύστημα πολυμέσων με λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay. Το φίλτρο καμπίνας είναι νέο και κατακρατεί το 99% των αλλεργιογόνων, μειώνοντας παράλληλα την ανάπτυξη μούχλας και βακτηρίων κατά 98%.
Κάτω από το καπό συναντάμε τα ίδια μοτέρ με πριν, αλλά η Lancia υποστηρίζει πως έχουν γίνει βελτιώσεις προς περιορισμό των εκπομπών ρύπων (δεν τις αναφέρει, πάντως). Τη βάση της γκάμας αναλαμβάνει ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.200άρης 69 ίππων και 102 Nm, ενώ στην κορυφή υπάρχει ο δικύλινδρος τούρμπο των 0.9 λίτρων με απόδοση 85 ίππων και 145 Nm. Ενδιάμεσα συναντάμε το υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο 1.0 λίτρου και ηλεκτροκινητήρα συνολικής απόδοσης 70 ίππων και 92 Nm.
Στην Ιταλία, που ως γνωστόν είναι και το μοναδικό μέρος που διατίθεται η Ypsilon, οι τιμές ξεκινούν από τις 15.100 ευρώ για την Silver και τις 16.700 ευρώ για την πλουσιότερη Gold.