Οι Lancia Delta Integrale είναι από τα αυτοκίνητα με τις υψηλότερες ανατιμήσεις ως μεταχειρισμένο, σε σχέση με την αρχική τους αξία. Πρακτικά, και αναλόγως έκδοσης, όποιος έχει μια Integrale μπορεί να ζητήσει όσα θέλει. Τιμές πάνω από 100.000 ευρώ δεν είναι κάτι πρωτότυπο, ενώ ακόμα και τρακαρισμένη η θρυλική Lancia, κρατάει την αξία της.
Δείτε ακόμα: Αγέραστη Lancia Delta Integrale 2.0 HF Turbo (+video)
Αυτή που θα δούμε σήμερα, είναι από τις πολύ λίγες περιπτώσεις που άλλαξαν χέρια για λογικό ποσό. Είναι μοντέλο του 1989 και ντυμένη στα χρώματα της Martini, με την λεπτομέρεια να φτάνει έως τα πατάκια. Η κατάσταση του αμαξώματος, στο οποίο έχουν προστεθεί έξτρα αγωνιστικοί προβολείς, είναι αψεγάδιαστη. Κάτι που ισχύει για το εσωτερικό, αλλά και τα μηχανικά μέρη.
Εκεί συναντάμε τον 2λιτρο 8βάλβιδο τούρμπο των 185 ίππων στις 5.300 σ.α.λ. και 304 Nm στις 3.500 σ.α.λ., μαζί με το σύστημα τετρακίνησης και την κατανομή ισχύος 56-44 εμπρός-πίσω. Τα αμορτισέρ είναι νέα, όπως και οι λευκές ζάντες των 17 ιντσών, αλλά και η εξάτμιση. Άπαντα σε άψογη λειτουργικότητα. Γεγονός που πιστοποιείται από τις 247.599 χιλιόμετρα, που έχει γράψει η «ερυθρόλευκη» Integrale.
Δείτε ακόμα: Η Lancia Delta Integrale του Σταύρου Νιάρχου!
Ο υψηλός αριθμός που αναγράφει το οδόμετρο, μαζί με το γεγονός πως δεν πρόκειται για την 16βάλβιδη ή κάποια Evoluzione, κράτησαν την τιμή της συγκεκριμένης Delta στις 36.000 δολάρια (32.870 ευρώ). Αν σας φαίνεται χαμηλό νούμερο, η αλήθεια έχει δύο όψεις: όντως είναι χαμηλό, συγκριτικά με τα ποσά που πιάνουν οι 16βάλβιδες Integrale και πολύ περισσότερο οι Evo I/ΙΙ, ή ακόμα πιο σπάνιες εκδόσεις όπως η Giallo Ginestra, η Club Italia, η Edizione Finale κλπ. Σε σχέση με τον μέσο όρο των 8βάλβιδων, όμως, η συγκεκριμένη βρέθηκε 10.000 πάνω (στις 22.000 ευρώ την τοποθετούν οι αγγλικοί οίκοι δημοπρασίας).
Εσείς πόσα θα δίνατε για μια καλοδιατηρημένη Lancia Delta Integrale, συναρτήσει έκδοσης και σπανιότητας;
Διαβάστε επίσης: Πωλείται η Lancia Delta Integrale του Carlos Sainz!