Το πώς και το γιατί αυτοκίνητα-θρύλοι και κλασικές τετράτροχες παρουσίες ρημάζουν εγκαταλελειμμένα, ποικίλουν. Το μόνο βέβαιο είναι ότι πρόκειται για θλιβερό θέαμα. Δείτε την σημερινή Porsche 911.
Πρόκειται για μοντέλο του 1967, που σημαίνει ότι κατασκευάστηκε μόλις 3 χρόνια μετά την έναρξη παραγωγής του μοντέλου. Από τις λίγες 911 πρώτης εσοδείας, δηλαδή, και από τις πολύ πρώτες 911S. Παρουσιάστηκε το 1966 και αποτελούσε την ισχυρότερη έκδοση του γερμανικού sportscar, με 160 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και 195 Nm στις 5.200 σ.α.λ. από τον 2λιτρο αερόψυκτο και εξακύλινδρο boxer. Συνδυαζόταν με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο (με την 1η κάτω μάλιστα) και επιτάχυνε τα 1.073 κιλά του αμαξώματος στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,4 δλ., με την τελική στα 227 χλμ./ώρα. Με λίγα λόγια, η 911S ήταν από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της εποχής.
Δείτε ακόμα: Ferrari Testarossa μαραζώνει επί 17 χρόνια (+video)
Μάλιστα, ήταν η πρώτη Porsche που φιλοξένησε τις μετέπειτα θρυλικές 15άρες πεντάκτινες ζάντες της Fuchs. Μπορεί να έγιναν πασίγνωστες από την Carrera 2.7 RS, του 1973, όμως ήταν η S αυτή που 7 χρόνια νωρίτερα τις είχε πρωτοφορέσει.
Παρ’ όλη την ιστορικότητα του μοντέλου, για κάποιον λόγο μαραζωμένη η 911S που βλέπουμε αφέθηκε στην τύχη της το 1993. Μέχρι πριν λίγο καιρό παρέμενε στο ίδιο σημείο, μαζεύοντας σκουριά. Πλέον βρίσκεται σε δημοπρασία και αποτελεί ιδανικό project αναπαλαίωσης. Σκουριά, σκόνη, αράχνες και λάσπες συναντώνται σε κάθε επιφάνεια αμαξώματος και εσωτερικού. Ολόκληρο το αυτοκίνητο βρίσκεται στην κατάσταση που θα περίμενε κάποιος από ένα εγκαταλελειμμένο 30ετίας, όμως δεν παύει να είναι ένα ιστορικό μοντέλο.
Διαβάστε επίσης: Το Fiat 128 του Μαραντόνα βρέθηκε σε κοτέτσι!
Κάτι που ανταποκρίνεται στην τιμή. Την ώρα που γράφονται οι γραμμές αυτές, είμαστε στις 18.000 δολάρια (15.276 ευρώ) και απομένουν λίγο πάνω από 7 ώρες για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας.