Ένα κομμάτι από τα καλύτερα χρόνια του WRC, στη μετά Group B εποχή, είναι διαθέσιμο σε εύρωστους οικονομικά ρομαντικούς, με τη μορφή του Subaru Impreza WRC που οδηγούσε ο αείμνηστος Richard Burns!
Το εν λόγω «Scoobie» συμμετείχε τη σεζόν του 2000, κατακτώντας τη νίκη στο Ράλλυ της Ουαλίας. Ο Burns τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα, πίσω από τον Marcus Gronholm, ενώ η Subaru ήταν τρίτη στο Κατασκευαστών, πίσω από την πρωταθλήτρια Peugeot και τη Ford. Μετά το τέλος του αγώνα, το αυτοκίνητο δεν επέστρεψε στην Prodrive για αναπαλαίωση ή επισκευές. Όπως ήταν, αγοράστηκε από συλλέκτη. Και παρέμεινε με τα σημάδια της μάχης, για 21 χρόνια. Το συγκεκριμένο Impreza WRC, μάλιστα, έχει τη φήμη του «πιο αυθεντικού WRC στον κόσμο», ακριβώς επειδή δεν έχει υποστεί την παραμικρή παρέμβαση – πέρα από τις εργασίες συντήρησης, φυσικά (κοντά στις 50.000 λίρες/58.133 ευρώ έχουν κοστίσει).
Ο βαθμός αυθεντικότητας, δε, είναι τέτοιος, που ο χρόνος φαίνεται σαν να έχει παγώσει στον τερματισμό του αγώνα. Υπάρχουν ακόμα οι σημειώσεις του συνοδηγού, Robert Reid, και τα έγγραφα της FIA, οι διαπιστεύσεις, ο εξοπλισμός επικοινωνίας, ακόμα και οι μπάρες δημητριακών του πληρώματος! Προφανώς δεν έχει πειραχτεί το παραμικρό σε αμάξωμα ή μηχανικά μέρη, με το αυτοκίνητο να παραμένει σε απολύτως λειτουργική κατάσταση.
To πρώτο Impreza WRC κεντρίζει ακόμα σήμερα όλα τα βλέμματα, χάρις στο εντυπωσιακό του παράστημα. Μόνο και μόνο το γεγονός πως είναι το μοναδικό κουπέ Impreza που πάτησε σε ειδικές, αρκεί. Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο μπόξερ αποδίδει 300 ίππους (στην πραγματικότητα γύρω στους 350) και 470 Nm, σε συνεργασία με 6άρι σειριακό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive.
Η δημοπρασία ολοκληρώνεται σε 9 μέρες και, μέχρι στιγμής, η τιμή φτάνει τις 400.000 λίρες (465.303 ευρώ).