Ένα κομμάτι από τα καλύτερα χρόνια του WRC, στη μετά Group B εποχή, είναι διαθέσιμο σε εύρωστους οικονομικά ρομαντικούς, με τη μορφή του Subaru Impreza WRC που οδηγούσε ο αείμνηστος και ανεπανάληπτος Colin McRae!
Το εν λόγω «Scoobie» μας έρχεται από το 1997 και την πρώτη χρονιά των WRC, στη μεταβατική σεζόν από τα Group A. Τότε που Impreza και Ford Escort άλλαξαν από Gr.A σε WRC, η Toyota αντικατέστησε την Celica GT-Four με το Corolla WRC και η Mitsubishi ήταν η μόνη που απαρνήθηκε τα World Rally Cars, κρατώντας το Lancer Evo IV σε προδιαγραφές Group A. Επιλογή που τελικά τους δικαίωσε, καθώς ο Tommi Makinen πήρε τον τίτλο στους Οδηγούς. Στους Κατασκευαστές όμως, την κούπα σήκωσαν τα φουσκωμένα κουπέ με το μπλέ αμάξωμα και τις χρυσαφί ζάντες.
Η τριπλέτα των Colin McRae, Piero Latti και Kenneth Eriksson πήραν 8 νίκες σε 14 αγώνες, με τον Σκωτσέζο να σημειώνει τις 5 εξ αυτών (οι 3 σερί μάλιστα, στους ισάριθμους τελευταίους αγώνες) και να χάνει το πρωτάθλημα από τον Makinen για μόλις 1 πόντο. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε, με την πινακίδα «P2 WRC», συμμετείχε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου τελικά κατέληξε σε ένα δέντρο. Ακριβώς το Impreza WRC που βλέπουμε δεν ήταν, καθώς ό,τι απέμεινε από το τρακαρισμένο P2 μεταφέρθηκε σε καινούργιο σασί, ονόματι Prodrive Chassis 21. Η ολοκληρωμένη αυτή κατασκευή, πιθανότατα δεν οδηγήθηκε από τον McRae. Πολλά από τα μηχανικά του μέρη, όμως, έχουν περάσει από τα χέρια του μεγάλου οδηγού.
Με το τέλος της σεζόν το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε ιδιώτες και άρχισε τα ταξίδια σε εθνικές διοργανώσεις της Ευρώπης. Ο σημερινός ιδιοκτήτης το έχει από το 2004 και το χρησιμοποίησε για 3 χρονιές, πριν το βάλει στο γκαράζ. Από το 2015 μέχρι σήμερα βγαίνει μόνο για εκδηλώσεις και ιστορικά events, αναζητώντας πλέον τον επόμενο κάτοχο και τη δημοπρασία να υπολογίζεται πως θα κλείσει μεταξύ 340.000 και 380.000 λιρών (384.820-429.940 ευρώ).
Να θυμίσουμε πως τo πρώτο Impreza WRC κεντρίζει ακόμα σήμερα όλα τα βλέμματα, χάρις στο εντυπωσιακό του παράστημα. Μόνο και μόνο το γεγονός πως είναι το μοναδικό κουπέ Impreza που πάτησε σε ειδικές, αρκεί. Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο μπόξερ αποδίδει 300 ίππους (στην πραγματικότητα γύρω στους 350) και 470 Nm, σε συνεργασία με 6άρι σειριακό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive.