Όσα GT-R κι αν παρουσιαστούν, όσο γρήγορα κι αν είναι, στις συνειδήσεις όλων ένα ήταν, είναι και θα παραμείνει εις τους αιώνας το Nissan Skyline. Και μιλάμε φυσικά για το ανεπανάληπτο R34!
O ορισμός των GT-R και με διαφορά το πιο αγαπημένο Nissan που έχει κυκλοφορήσει, πλέον μεγαλουργεί στις αγγελίες μεταχειρισμένων και τις δημοπρασίες, όπου αλλάζει γκαράζ για απίστευτα ποσά. Αυτό που θα δούμε σήμερα σημείωσε ρεκόρ στην Ιαπωνία και έθεσε τα στάνταρ για επόμενες συναλλαγές «Godzilla». Πρόκειται για την έκδοση V-Spec II Nur και εξελίχτηκε -όπως καταλάβατε από το «Nur»- στο Nurburgring. Παρουσιάστηκε το 2002, ως αποχαιρετιστήρια στο R34 και η σημαντικότερη διαφορά αφορούσε τα μεγαλύτερα τούρμπο του RB26DETT, που βασίζονταν σε αυτά του αγωνιστικού. Μαζί τους νέοι εκκεντροφόροι, σφυρήλατα έμβολα, ενισχυμένος στροφαλοφόρος, σκληρότερη ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα και καπό από ανθρακονήματα.
Η απόδοση αναφερόταν στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα ξεπερνούσε τα 340, με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 4,8 δλ. και η τελική έφτανε στα 282 χλμ./ώρα. H Nissan κατασκεύασε 718 V-Spec II Nur, εκ των οποίων τα 159 σαν το λευκό που βλέπουμε. Ήδη μιλάμε για ένα από τα πιο σπάνια Skyline που έχουν κυκλοφορήσει. Το συγκεκριμένο, πάντως, έχει κάτι το μοναδικό πάνω του. Για την ακρίβεια, αυτό που δεν έχει το καθιστούν ξεχωριστό: χιλιόμετρα!
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε πριν 19 χρόνια και, όπως πολλά αντίστοιχα και δύστυχα τετράτροχα, κλειδώθηκε σε ένα γκαράζ για να μην πέσει η αξία του. Το οδόμετρο αναγράφει τον απίστευτο αριθμό των μόλις 10 χλμ., ενώ υπάρχουν μέχρι οι ζελατίνες στα καθίσματα! Τώρα αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη, που λογικά θα το κλειδαμπαρώσει σε άλλο γκαράζ. Βρίσκεται στην Ιαπωνία και δημοπρατείται, με την τιμή του να εκτιμάται πως θα ξεπεράσει τα 66 εκατομμύρια γεν (500.000 ευρώ)!