Πάνε χρόνια από τότε που ο Fernando Alonso οδηγούσε για τη Ferrari στη Formula 1, αλλά η αγάπη του Ισπανού για τις δημιουργίες του Μαρανέλο δεν έπαψε ποτέ. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής έχει στο γκαράζ του αρκετά «Cavallino», με την Enzo να αποτελεί μακράν του δεύτερου το πιο ξεχωριστό.
Η Rosso Corsa Ιταλίδα των φωτογραφιών δεν είναι απλά μια από τις πρώτες Enzo που κατασκευάστηκαν. Είναι η απολύτως πρώτη! Συγκεκριμένα, η πρώτη Enzo που πουλήθηκε σε πελάτη και άφησε το εργοστάσιο, πίσω στο 2002. Ο Alonso δεν ήταν αυτός ο προνομιούχος, καθώς πήρε στην κατοχή του το ιταλικό supercar το 2011, κατά τη δεύτερη χρονιά της συνεργασίας του με τη Scuderia (από το 2010 έως το 2014)! Κόντρα σε πολλές Enzo, αλλά και πάμπολλα κλασικά αυτοκίνητα, που μετράνε χιλιόμετρα σε ελάχιστες δεκάδες ή εκατοντάδες, ο «Matador» έζησε μπόλικες στιγμές στο τιμόνι της διαδόχου της F50.
Το οδόμετρο αναγράφει 4.800 χλμ., δίχως ωστόσο να αναφέρεται πόσα από αυτά έχουν γίνει από τον Alonso και πόσα από τον πρώτο ιδιοκτήτη. Αυτό που γνωστοποιείται είναι η επιλογή του Ισπανού στο ντύσιμο των ανθρακονημάτινων μπάκετ, με μαύρη alcantara και κόκκινες ραφές. Η συντριπτική πλειοψηφία των Enzo είναι με δερμάτινες επενδύσεις, συνήθως μπεζ απόχρωσης.
O ατμοσφαιρικός 6.5 V12 παραμένει απολύτως εργοστασιακός, συνεπώς η απόδοση κυμαίνεται στα επίπεδα των 660 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., ικανή να προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,65 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. Επίσης σε άψογη κατάσταση, με το πιστοποιητικό Ferrari Classiche να επαληθεύει τα πάντα. Και μόνο όλα τα ανωτέρω, αρκούν για να εκτινάξουν την τιμή. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το αυτοκίνητο ενός δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή F1.
Η Enzo του Fernando Alonso δημοπρατείται τον επόμενο μήνα, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τουλάχιστον 5 εκατομμύρια ευρώ!