Η 037 είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές Lancia και εκ των αξέχαστων αυτοκινήτων του Group B. Το μοναδικό της σχήμα και το γεγονός πως αποτέλεσε ένα από τα τελευταία πισωκίνητα που αγωνίστηκαν στο WRC, την καθιστούν σήμερα λαχνό για τους συλλέκτες.
Στόχος των Ιταλών ήταν η διαδοχή της Stratos, οπότε η τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο και η κίνηση πίσω αποτέλεσε κύριο συστατικό της συνταγής. Το αυτοκίνητο εμφανίστηκε το 1982 με τα ιστορικά χρώματα της Martini και την επόμενη χρονιά, που ήταν και η πρώτη πλήρους συμμετοχής (στον 5ο αγώνα του ’82 εμφανίστηκε), κατέκτησε το πρωτάθλημα Κατασκευαστών! Κατά συνέπεια, έγινε το τελευταίο πισωκίνητο που πήρε τίτλο στο Π.Π.Ρ. Αγωνίστηκε μέχρι το 1986, τερματίζοντας δυο φορές στη 2η θέση και μια την 3η. Η εξέλιξή της βέβαια, είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα.
Η 37άρα που βλέπουμε, συνιστά την απολύτως πρώτη που κατασκευάστηκε, το 1980. Είναι το πρωτότυπο εξέλιξης, που «βασανίστηκε» στα χέρια των Markku Alén, Adartico Vudafieri και Giorgio Pianta. Το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε εξαντλητικά σε πίστα, ειδικές και αεροδυναμική σήραγγα, έχοντας στο κέντρο τον 2λιτρο τετρακύλινδρο μηχανικά υπερσυμπιεζόμενο κινητήρα. Η παρουσίαση της κανονικής 037 δεν το παρόπλισε, καθώς μέχρι το 1982 υπηρετούσε ως αναγνωριστικό πριν τις ειδικές. Τελευταία του εμφάνιση, μάλιστα, ήταν στο Ράλλυ Ακρόπολις (που φέτος επιστρέφει στο WRC).
Κατόπιν, πέρασε στην κατοχή του Sergio Limone που το επανέφερε αργά, αλλά σταθερά, σε κατάσταση καινούργιου. Και τώρα, ήρθε η ώρα να κεφαλαιοποιήσει τον κόπο του. Το αυτοκίνητο δημοπρατείται και αναμένεται να πιάσει πάνω από 300.000 ευρώ, προκειμένου να πάρει θέση σε γκαράζ συλλέκτη. Όσοι θέλουν να το οδηγήσουν, θα πρέπει να πηγαίνουν αυστηρά σε πίστα ή ιστορικά ράλλυ καθώς όντας πρωτότυπο, δεν έχει χαρτιά για κυκλοφορία σε δρόμο.