Κατά γενική ομολογία η καλύτερη 7άρα που έχει παρουσιαστεί, είναι η E38. Η 3η γενιά της βαυαρικής ναυαρχίδας λανσαρίστηκε το 1994, είχε το προνόμιο να πρωταγωνιστήσει σε ταινία του James Bond (η τηλεκατευθυνόμενη του «Το άυριο δεν πεθαίνει ποτέ») και του Transporter (πριν τη διαδεχθεί το Audi A8), αλλά και την τύχη να αντικατασταθεί από την E65: μια από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών, που ανέβασε περαιτέρω τις μετοχές της προκατόχου.
Η κορυφαία έκδοση ήταν η 750i, με τον V12 των 5.4 λίτρων και 326 ίππων κάτω από το καπό. Η 740i, που λέει το σήμα της συγκεκριμένης, παρείχε 286 άλογα από τον 4.4 V8. M7 οι Βαυαροί δεν προσέφεραν ούτε τότε, ούτε αργότερα. Κάτι που σημαίνει πως αν κάποιος θέλει την αύρα του M GmbH σε 7άρα, θα πρέπει να επιστρατεύσει την παραδοσιακή μέθοδο του τροπέτου. Και ο κινητήρας της M5 E39, μαζί με το κιβώτιο, συνιστούν την ιδανική μεταμόσχευση. Η «καρδιά» της –επίσης κατά λαϊκή ομοψυχία- καλύτερης M5 όλων των εποχών, δεν συναντά το παραμικρό πρόβλημα στην προσαρμογή. Ο S62 V8 των 4.941 κ.εκ. χωράει άνετα στο μηχανοστάσιο, ενώ το 6άρι χειροκίνητο τα βρίσκει επίσης εύκολα με το πάτωμα της 7άρας.
Τα 400 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 490 Nm στις 3.800 σ.α.λ. θα την καθιστούσαν ούτως ή άλλως πολύ ισχυρότερη από την 740i, όμως η Imola Red 7άρα που βλέπουμε διαθέτει αναβαθμισμένη ECU και εξάτμιση, με την απόδοση ανεβασμένη κοντά στα 450 άλογα. Ο κινητήρας έχει κάμποσα χιλιόμετρα στην πλάτη του, αριθμώντας 206.100 μίλια (331.685 χλμ.), ενώ η «καρότσα» έχει λιγότερα (135.000 μίλια-217.261 χλμ.). Πέραν των βελτιώσεων στο μοτέρ, συναντάμε επίσης ελατήρια χαμηλώματος της Eibach με αμορτισέρ της Bilstein, τις πανέμορφες 18άρες ζάντες M-Parallel και τιμόνι-πίνακα οργάνων από την M5.
Το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια προβλήματα, όπως διαρροή λαδιού και σκουριά στα μαρσπιέ, όμως για 18.000 δολάρια (15.033 ευρώ) που είναι το υψηλότερο «χτύπημα», παραλείπονται. Η δημοπρασία λήγει σε 2 μέρες, προλάβετε!