Η Lamborghini κινείται ολοταχώς προς τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας, ετοιμάζοντας υβριδικές εκδόσεις και το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το πιο εμπορικό όλων και απόλυτος «στρατηγός» ολόκληρης της εταιρίας, εννοείται πως βρίσκεται στο επίκεντρο. Η επιτυχία της Urus και το ευρύ -αναλογικά με τις υπόλοιπες Lambo- κοινό που αφορά καθιστούν αναγκαία την ανάπτυξη υβριδικής τεχνολογίας, δίχως φυσικά να λησμονούνται η ισχύς και οι επιδόσεις.
H Urus MK2 σίγουρα θα διαθέτει υβριδική υποβοήθηση από τη βασική έκδοση, πιθανότατα μέσω συστήματος 48 Volt στον 4.0 V8 twinturbo. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, αφορούν τα ανώτερα κλιμάκια της γκάμας, που θα αναλάβει η κορυφαία και plug-in υβριδική εκδοχή. Η δεύτερη γενιά του SUV από τη Sant’Agata απέχει μόλις μια μέρα από το επίσημο ντεμπούτο της, με τους Ιταλούς να δημοσιεύουν ένα teaser από τις χειμερινές δοκιμές και μια πολύ ενδιαφέρουσα λεζάντα, περί εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης
It looks like something new was caught speeding with style.
Endless thrills are loading. April 24th, get ready.#LamborghiniCO2 Emission and Fuel consumption combined: https://t.co/MLO6PI2B4Y
— Lamborghini (@Lamborghini) April 22, 2024
Ο σύνδεσμος δείχνει τις επιδόσεις όλων των μοντέλων, εκτός φυσικά από εκείνες της νέας Urus. Teaser στο teaser, αλλά και υπονοούμενο πως τα νούμερα του καινούργιου SUV δεν θα έχουν σχέση με τα συνήθη πρότυπα των Lamborghini. Γνωρίζουμε εδώ και δυο χρόνια πως το αυτοκίνητο θα υιοθετήσει την plug-in υβριδική τεχνοτροπία, όπως ακριβώς κάνει η αδελφή Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid. Εκεί το υβριδικό σύνολο αποτελείται από τον 4.0λιτρο V8 twinturbo, στα 599 άλογα και τα 800 Nm ροπής, και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 176 ίππων και 460 Nm ροπής, τοποθετημένο ανάμεσα στον V8 και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 739 ίππους στις 5.500-6.800 σ.α.λ. και η ροπή τα 950 Nm στις 900-5.130 σ.α.λ., ενώ δεν αποκλείεται για τα δεδομένα της Urus να πάει ακόμα ψηλότερα.