Η Porsche παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης Cayenne, η οποία φτάνει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα ισχύος για τα δεδομένα τόσο του μοντέλου, όσο και της κατηγορίας ολόκληρης. Επτακόσια τριάντα και εννέα άτια ποτίζει πλέον η Turbo E-Hybrid, τα οποία την τοποθετούν στο top 3 όλων των εποχών για SUV παραγωγής με κινητήρα εσωτερικής καύσης!
Οπτικά η κορυφαία Cayenne ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές και το πιο επιθετικό μοτίβο του εμπρός προφυλακτήρα, τα ελαφρώς φουσκωμένα φτερά και τις πιο έντονες πλαϊνές ποδιές, ενώ νέες είναι και οι 22άρες ζάντες. Πίσω από αυτές προαιρετικά αναλαμβάνουν κεραμικά δισκόφρενα, την ώρα που το Porsche Torque Vectoring Plus και η ενεργή ανάρτηση είναι στάνταρ. Η τετραδιεύθυνση αντίθετα είναι προαιρετική.
Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ τιμόνι και δέρμα παντού, την ώρα που η Coupe βάζει στην εικόνα suede και μπλε πινελιές στις επενδύσεις (το ίδιο ισχύει για τις ζάντες και τις δαγκάνες των φρένων). Ο κυρτός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,6 ιντσών και η οθόνη αφής των 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων χαρακτηρίζουν το ταμπλό, όπως και ο χρονογράφος στην κορυφή με το πακέτο Chrono Package. Προφανώς δεν τίθεται θέμα πληρότητας εξοπλισμού, οπότε πάμε κατευθείαν στο επουσιώδες της Cayenne Turbo E-Hybrid, που δεν είναι άλλο από το κινητήριο σύνολο.
Ο 4.0 V8 twinturbo αποδίδει 599 άλογα και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 176 ίππων, απογειώνοντας τη συνολική απόδοση στους 739 ίππους και τα 949 Nm. Αύξηση 59 ίππων και 49 Nm σε σχέση με την απερχόμενη Turbo E-Hybrid, που τοποθετεί την ανώτατη Cayenne στη δεύτερη θέση των ισχυρότερων SUV με θερμικό κινητήρα (σε συνδυασμό με ηλεκτρικό ή μη), πίσω μόνο από την επίσης υβριδική BMW XM Red Label των 750 ίππων και μπροστά από την -ατμοσφαιρική- Ferrari Purosangue των 725. Παρά το βάρος των 2,5 τόνων η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα δεν θέλει πάνω από 3,5 δλ., ενώ δεν σταματάει πριν τα 295 χλμ./ώρα όπου επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής.
Ριζική διαφοροποίηση και η μεγαλύτερη μπαταρία των 25,9 kWh (από 14,1 kWh), που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 82 χλμ. σε αστικό και 73 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο. Με τη χρήση του on board φορτιστή των 11 kWh χαρίζει πολύ καλές ταχύτητες φόρτισης, με το 0-100% να ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 ώρες.