Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Ακόμα και μοντέλα 30ετίας, πλέον κυμαίνονται στα πολύ υψηλά κλιμάκια τιμολόγησης.
Η μαύρη που βλέπουμε μας έρχεται από το -κάπως μακρινό πια- 1995, έχοντας παραμείνει πιστή στα εργοστασιακά στάνταρ. Μόνο αυτό το χαρακτηριστικό είναι ικανό να εκτινάξει την τιμή, καθώς οι περισσότερες A80 φέρουν διαφόρων ειδών «τσιγκλίσματα». Η συγκεκριμένη ανήκει σε αυτή την εκλεκτή κατηγορία, έχοντας διατηρηθεί σχεδόν σε κατάσταση καινούργιου, με όλα τα ανταλλακτικά γνήσια και κάτω από το καπό τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo 2JZ-GTE, στα 330 άλογα. Το οδόμετρο αναγράφει μόλις 9.981 μίλια, που ισοδυναμούν με λίγο πάνω από 16.000 χλμ., οπότε αντιλαμβανόμαστε πως δεν έχει κυκλοφορήσει ιδιαίτερα. «Μαμά» Supra MK4, λοιπόν , σε εξαιρετική φόρμα και με λίγα χιλιόμετρα. Η συνταγή για εξαψήφια ποσά, με άνεση κιόλας.
Η συγκεκριμένη το εκπληρώνει μέχρι κεραίας, καθώς το υψηλότερο ποσό που έπιασε στη δημοπρασία ξεπέρασε με άνεση τις 160.000 δολάρια, κλείνοντας τελικά στις 162.000 (150.744 ευρώ).