Όσοι θέλουν κάτι πιο σκληροπυρηνικό από τα 650 άλογα (με overboost) και το Drift Mode του κανονικού Hyundai Ioniq 5 N, μπορούν να επιλέξουν το απολύτως hardcore eN1 Cup. Την αγωνιστική εκδοχή του ισχυρότερου κορεατικού παραγωγής στα χρονικά, με στόχευση στη συλλογή νικών και τροπαίων.
Το Ioniq 5 N eN1 Cup ντύνεται στα αγωνιστικά χρώματα του N Division και δεν αφήνει βλέμμα για βλέμμα ασύλληπτο. Ως γνήσιο αγωνιστικό που σέβεται τον εαυτό του, το φουσκωμένο αμάξωμα και η εντονότατη παρουσία αεροδυναμικών βοηθημάτων χαρακτηρίζουν απόλυτα το παρουσιαστικό. Το eN1 Cup ξεχωρίζει κατευθείαν από τον νέο προφυλακτήρα με τις τεράστιες εισαγωγές και το εξίσου μεγάλο splitter, τις σφυρήλατες 18άρες ζάντες σε σλικ ελαστικά 280/35, τη χαμηλότερη κατά 70 χλστ. ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τις 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες (εμπρός-πίσω), τη θηριώδη αεροτομή και τον ανάλογων διαστάσεων διαχύτη. Οι Κορεάτες αναφέρουν επίσης ζώνες 6 σημείων στο εσωτερικό, αγωνιστικά μπάκετ και roll cage προδιαγραφών FIA.
Στα μηχανικά μέρη, πέρα από τον νέο συνδυασμό ανάρτησης-φρένων, αναφέρεται επιπλέον προστασία για τη μπαταρία των 85 kWh. Σημαντικότερα, η Hyundai ανακοινώνει μείωση του βάρους κατά 250 κιλά, χωρίς να δίδονται λεπτομέρειες. Ούτε για το βάρος του κανονικού Ioniq 5 N υπάρχουν στοιχεία, αλλά σίγουρα είναι πάνω από τους 2 τόνους. Συνεπώς το eN1 Cup μπορεί να πέφτει κάτω από αυτό το όριο, μειώνοντας δραστικά την αναλογία κιλών ανά ίππο. Κι όταν το νορμάλ Ioniq 5 N των 610 ίππων και 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost) θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. με το N Grin), μπορούμε να περιμένουμε και κάτω από 3,0 δλ. για το πολύ ελαφρύτερο και εξοπλισμένο με σλικ eN1. Η ισχύς εξάλλου μένει απαράλλαχτη, στα 610/650 άλογα. H δυνατότητα φόρτισης αντίθετα βελτιώνεται, καθώς το 10-80% ολοκληρώνεται σε μόλις 18 λεπτά.