Η αλήθεια είναι πως μερικά από τα πλέον ακριβά και πολυπόθητα αυτοκίνητα εκεί έξω είναι οι Ferrari, κι όχι άδικα. Είναι όμως κάποιες οι οποίες όταν έρθει η στιγμή να αλλάξουν χέρια, χορεύουν εκατομμύρια για χάρη τους – και αυτή η 250 GT California Spider το επιβεβαιώνει εμφατικά.
Ούτως ή άλλως η 250 GT California, κλειστή και Spider, είναι ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις δημοπρασίες. Η συγκεκριμένη, όμως, έχει έναν λόγο να τραβάει ακόμα περισσότερα χρήματα, καθότι πρόκειται για την πρώτη που κατασκευάστηκε! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ήταν το αυτοκίνητο που έκλεψε τα βλέμματα στο περίπτερο της Ferrari, στο Σαλόνι της Γενεύης το 1960. Για την ακρίβεια είναι η πρώτη California Spider με το μικρότερο μεταξόνιο των 2.400 χλστ. (SWB, αντί των 2.600 χλστ. της LWB), και μια από τις μόλις 56 που κυκλοφόρησαν.
Η συγκεκριμένη δε έχει και τα καλυμμένα εμπρός φανάρια (κάθετα, χωρίς κρύσταλλο από πάνω κανονικά), και εργοστασιακό hardtop, και εργοστασιακά βελτιωμένο κινητήρα. Υπό νορμάλ συνθήκες, ο θρυλικός 3.0λιτρος V12 Tipo 168 αποδίδει 300 ίππους. Στην προκειμένη, ωστόσο, σίγουρα είναι υψηλότερη η ισχύς, άσχετα που δεν γνωστοποιήθηκε ποτέ το πόσο. Το Ferrari Classiche Red Book καλύπτει όλες τις ανάγκες πιστοποίησης, διαβεβαιώνοντας για τη γνησιότητα τόσο της φύσης του κινητήρα, όσο και του κιβωτίου, της μετάδοση και όλων των μηχανικών μερών, αλλά και των πάνελ στο αμάξωμα.
Όλα τα ανωτέρω, φυσικά, συνοδεύονται από ένα τεράστιο αντίτιμο. Η δημοπρασία του RM Sotheby’s παραλίγο να σπάσει όλα τα κοντέρ, καθώς έκλεισε στα 17,05 εκατομμύρια δολάρια (15,38 εκατ. ευρώ)!