Οπτασία στην Τοσκάνη η απολαυστική Maserati MCPURA

  • Maserati MCPURA_Int. Driving Experience_Atelier HENRAUX (2) (1)
  • Maserati MCPURA_Int. Driving Experience_Atelier HENRAUX (3) (1)
  • HERO_Maserati MCPURA_Int. Driving Experience_Atelier HENRAUX (17) (1)
  • Maserati MCPURA_Int. Driving Experience_Atelier HENRAUX (29) (1)
  • Maserati MCPURA_Int. Driving Experience_Atelier HENRAUX (18) (1)
  • Maserati MCPURA_Int. Driving Experience_Atelier HENRAUX (26) (1)
  • Maserati MCPURA Range_ Int. Driving Experience 2025 (9) (1)
  • Maserati MCPURA Range_ Int. Driving Experience 2025 (3) (1)
  • 03_Maserati MCPURA Cielo_Int. Driving Experience 2025 (2) (2)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA_Int.-Driving-Experience_Atelier-HENRAUX-2-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA_Int.-Driving-Experience_Atelier-HENRAUX-3-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/HERO_Maserati-MCPURA_Int.-Driving-Experience_Atelier-HENRAUX-17-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA_Int.-Driving-Experience_Atelier-HENRAUX-29-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA_Int.-Driving-Experience_Atelier-HENRAUX-18-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA_Int.-Driving-Experience_Atelier-HENRAUX-26-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA-Range_-Int.-Driving-Experience-2025-9-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Maserati-MCPURA-Range_-Int.-Driving-Experience-2025-3-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/03_Maserati-MCPURA-Cielo_Int.-Driving-Experience-2025-2-2.jpg

Η Maserati μπορεί να ακούγεται συνέχεια ότι -στην καλύτερη- θα πωληθεί ή -στη χειρότερη- θα κλείσει, ωστόσο οι Ιταλοί κλείνουν τα αυτιά τους και εξακολουθούν να παρουσιάζουν μηχανές παραγωγής απολαύσεων. Η νέα MCPURA είναι η τελευταία της λίστας, μέχρι την επόμενη, κάνοντας πρεμιέρα στην Τοσκάνη και κλέβοντας όλα, μα όλα όμως, τα βλέμματα σε συνδυασμό με το ειδυλλιακό τοπίο.

Η νέα «Τρίαινα» στην ουσία αποτελεί παραλλαγή της MC20, με πινελιές από την αγωνιστική GT2 στο σχήμα του εμπρός προφυλακτήρα, τη διαμόρφωση του αεροδυναμικού πακέτου και την παρουσία μεγαλύτερου διαχύτη στα μετόπισθεν, που πλέον περιβάλλει και τις απολήξεις της εξάτμισης. Αυξημένων διαστάσεων είναι και το spoiler, με τη Maserati να δηλώνει πως η αεροδυναμική της MCPURA προέκυψε έπειτα από χιλιάδες ώρες εξέλιξης στη σήραγγα. Το Ai Aqua Rainbow χρώμα επίσης είναι αποκλειστικό προνόμιο του νέου μοντέλου, ωστόσο η γενική αίσθηση δεν αποκλίνει από την MC20 στο βαθμό που ισχυρίζονται οι Ιταλοί. Κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό, άσχετα που το τιμόνι εμπνέεται από το αντίστοιχο της αγωνιστικής έκδοσης.

Η ισχύς του 3.0λιτρου twinturbo V6 Nettuno (ο Ποσειδώνας, δηλαδή) παραμένει στα 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και τα 730 Nm από τις 3.000 σ.α.λ., όπως και το καταιγιστικό επίπεδο των επιδόσεων. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα δεν ξεπερνά τα 2,9 δλ. (3,0 δλ. η ανοιχτή Cielo), ο αντίστοιχος για το 0-200 χλμ./ώρα τοποθετείται στα 8,8 δλ. (9,2 δλ. η Cielo) και η τελική ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα (320 χλμ./ώρα η κάμπριο). Λογικά οι αλλαγές στην αεροδυναμική, που ευαγγελίζονται οι μηχανικοί της φίρμας από τη Μόντενα, έχουν αντίκτυπο στους χρόνους πίστας, γιατί στην ευθεία τα πάντα μένουν απαράλλαχτα. Σημειωτέον, το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.300 κιλά. Κάτι που διαμορφώνει την ειδική αναλογία στα μόλις 2,33 κιλά/ίππο.

Get it on Google Play Download on the App Store