Οι Bugatti με στάνταρ βενζινάδικο στον εξοπλισμό!

Το λέμε για πλάκα, αλλά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα η φράση «θέλει κι ένα βενζινάδικο μαζί του», όταν μιλάμε για την κατανάλωση αυτοκινήτων όπως οι Bugatti. Η μέση τιμής της Chiron, ας πούμε, ανακοινώνεται στα 22,5 λίτρα/100 χλμ. Δεν συζητάμε το πού φτάνει, όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι και εξαπολύσεις τα 1.500 άλογα του τετρατούρμπινου 8.0 W16, ούτε αν το κάνεις σε μια από τις πιο «σπέσιαλ» εκδόσεις (Pur Sport, Super Sport κλπ). Όπως δηλώνει το αφεντικό της εταιρίας, δεν αποκλείεται μελλοντικά στα αλήθεια η αγορά μιας Bugatti να συνοδεύεται από βενζινάδικο στον εξοπλισμό!

Ο CEO της Bugatti-Rimac, Matte Rimac, μίλησε στο συνέδριο των Financial Times που διοργανώθηκε στο Λονδίνο, με θέμα το μέλλον της αυτοκίνησης. Εκεί, για ακόμα μια φορά, επανέλαβε πως πιστεύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το πόσα έχουν να προσφέρουν μελλοντικά, με τη χρήση συνθετικών καυσίμων. «Διάβασα τους κανονισμούς και δεν βλέπω τον λόγο για τον οποίο θα ήταν αδύνατο να φτιάχνουμε αυτοκίνητα με θερμικά μοτέρ, πέρα από το 2035. Οι τίτλοι παντού λένε ότι θα απαγορευτούν οι Μ.Ε.Κ. από το 2035 και μετά, αλλά διαβάζεις τα ψιλά γράμματα στις ίδιες, τις νόρμες, και δεν το λέει πουθενά. Μια χαρά θα μπορούμε να τα φτιάχνουμε, πιθανότατα χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα. Το πολύ-πολύ να επιβάλλονται κάποια πρόστιμα, αν δεν πληρούνται συγκεκριμένα στάνταρ εκπομπών ρύπων».

Σε αυτό το σημείο, ο Κροάτης μηχανολόγος/enterpreneur δήλωσε -μεταξύ σοβαρού και αστείου (πιο πολύ σοβαρού)- πως οι παροχές στην αγορά μιας Bugatti στο μέλλον, θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν μέχρι την κατασκευή πρατηρίου καυσίμων στο σπίτι του ιδιοκτήτη! «Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μερικά πολύ όμορφα πρατήρια καυσίμων για τα σπίτια των ιδιοκτητών, ώστε να μην χρειάζεται να ψάχνουν για συνθετικά καύσιμα. Τόσα εκατομμύρια δίνουν για τα αυτοκίνητά τους. Δεν θα έχουν πρόβλημα να δώσουν κάτι παραπάνω, προκειμένου να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο».

 

Η ιδέα του Rimac δεν είναι καθόλου άσχημη, αν αναλογιστούμε πως ο διάδοχος της Chiron θα διατηρήσει την 16κύλινδρη διάταξη στο μηχανοστάσιο. Ωστόσο αυτή θα αλλάξει από W σε V και κυρίως, θα αποχαιρετήσει τα τέσσερα τούρμπο για χάρη της ατμοσφαιρικής αναπνοής (και πιθανότατα την υβριδική τεχνολογία, με τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα)!

Get it on Google Play Download on the App Store