Στα τέλη του 2020 η Bugatti είχε παρουσιάσει μια πρωτόγνωρη κατασκευή, ονόματι Bolide. Ένα αυτοκίνητο με 1.850 άλογα και κάθετη δύναμη στα επίπεδα της Formula 1. Μια σχέση (με την F1 δηλαδή), στην οποία η μεταλλαγμένη Chiron έχει το πάνω χέρι – τουλάχιστον σύμφωνα με τους δημιουργούς της και σε συγκεκριμένες περιστάσεις.
Η έκδοση παραγωγής θα έχει τον 8.0 W16 quad turbo κάπως detuned σε σχέση με το πρωτότυπο, στα 1.600 άλογα. Και πάλι, όμως, ο αριθμός είναι με διαφορά υπέρ της Bolide, καθώς οι υβριδικοί 1.6 twinturbo V6 των μονοθεσίων της F1 βρίσκονται στα 1.000 άλογα. Στο θέμα του βάρους βέβαια δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, ακόμα κι αν η Bolide είναι μισό τόνο ελαφρύτερη από τη Chiron! Τα 1.450 κιλά είναι πολύ καλή επίδοση από μόνα τους, αλλά δίπλα στα 798 των κατασκευών από τις Red Bull, Ferrari και Mercedes-AMG Petronas κάνουν τη Bolide να δείχνει παχύσαρκη. Κι όμως, η Bugatti καταφέρνει να συναγωνίζεται τη Formula 1 στα μεγαλύτερά της ατού: την αεροδυναμική και την πρόσφυση.
Ο τεράστιος διαχύτης, η αναλόγων διαστάσεων αεροτομή, το splitter μπροστά, τα ακροπτερύγια, οι διαμορφωτές αέρα σε κάθε γωνιά του αμαξώματος, το δάπεδο κάτω από αυτό, όλα συνδράμουν στην παραγωγή μιας κάθετης δύναμης, που μπορεί να αγγίξει τους 3 τόνους στις πολύ υψηλές ταχύτητες (300 χλμ./ώρα και άνω)! Με τόσο downforce, τα ειδικά εξελιγμένα Michelin και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η Bolide «καρφώνεται» στο έδαφος και μπορεί να αναπτύξει μέχρι 2,5 G στις στροφές. Άλλα 1,5 G μπορούν να παραχθούν κατά το φρενάρισμα, ελέω και των κεραμικών δισκόφρενων – τα μεγαλύτερα carbon φρένα όλων των εποχών, με δισκόπλακες 390 χλστ. εμπρός-πίσω (πάχος 43 χλστ. και 37,5 χλστ. αντίστοιχα) βάρους μόλις 3,175 κιλά έκαστη και 8πίστονες-6πίστονες δαγκάνες!
Όπως αναφέρει ο δοκιμαστής της Bugatti και άνθρωπος πίσω από τα ρεκόρ της Veyron – Chiron, Andy Wallace, ο τρόπος που η Bolide επιταχύνει βγαίνοντας από τις στροφές είναι ταχύτερος από τους εκπροσώπους της κορυφαίας έκφανσης motorsport: «Η αίσθηση όταν βγαίνεις από μια στροφή, πατάς το γκάζι και βιώνεις αυτό το ανελέητο κύμα ισχύος είναι ασύγκριτο. Βγαίνεις από μια στροφή με 100 χλμ./ώρα, και από εκεί στα 200 χλμ./ώρα και μετά στα 300 χλμ./ώρα βιώνεις μια πραγματική αποκάλυψη. Σε αυτή τη δεδομένη κατάσταση, η Bolide θα απομακρυνόταν από ένα μονοθέσιο της Formula 1!» Εννοείται ότι τα μονοθέσια F1 φτάνουν μέχρι 5 G στις καμπές και τα φρένα, αλλά σύμφωνα με τον Wallace η Bolide «ξεκολλάει» καλύτερα από τις αργές στροφές.
Η παραγωγή της Bolide θα ξεκινήσει μέσα στο 2024, περιοριζόμενη σε μόλις 40 μονάδες (οι οποίες έχουν ήδη βρει αγοραστές). Η τιμή για κάθε μια; «Μόνο» 4 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων.