Για τους περισσότερους ανθρώπους στη Δύση, το όνομα Jetta συνδέεται αποκλειστικά με το παραδοσιακό σεντάν της VW. Στην Κίνα, ωστόσο, η ιστορία είναι λίγο διαφορετική. Από το 2019 η Jetta δραστηριοποιείται ως αυτόνομη μάρκα, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας FAW-VW, και με εντυπωσιακά αποτελέσματα πωλήσεων μάλιστα. Τώρα ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της με το VS8, που τοποθετείται στα C- SUV και διαθέτει σχεδιασμό που το διαφοροποιεί από οτιδήποτε προσφέρει η VW στις δυτικές αγορές.
Το εμπρός μέρος του VS8 είναι ίσως το αποκορύφωμα της σχεδίασης, χάρη στη μεγάλη μάσκα που είναι βαμμένη ώστε να ταιριάζει με το υπόλοιπο αμάξωμα, εκτείνεται κομψά σχεδόν σε όλο το πλάτος και χαρακτηρίζεται από μοτίβο διασταυρούμενης γραμμής. Πλαισιώνοντας τη μάσκα υπάρχουν προβολείς που συνδέονται με μια λεπτή φωτεινή μπάρα LED, ενώ από κάτω οι γυαλιστερές μαύρες «αεροκουρτίνες» προσθέτουν μια μοντέρνα πινελιά στον προφυλακτήρα. Το προφίλ του VS8 δεν είναι το ίδιο φανταχτερό, αν και τα κωνικά πίσω πλαϊνά παράθυρα και το σχήμα των κολωνών προσθέτουν λίγη ένταση. Πίσω συναντάμε γωνιώδη φωτιστικά σώματα που, όπως τα μπροστά, ενώνονται με μπάρα LED, και έναν προφυλακτήρας που συνδυάζει λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος και το μαύρο, συμπεριλαμβανομένων δύο περιοχών που φαντάζουν ιδανικές για την τοποθέτηση απολήξεων εξάτμισης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του κινεζικού Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών, που δημοσίευσε κανονικές φωτογραφίες του αυτοκινήτου, το VS8 έχει μήκος 4.629 χλστ., πλάτος 1.851 χλστ., ύψος 1.624 χλστ. και μεταξόνιο 2.631 χλστ. Βασίζεται στη γνωστή και μη εξαιρετέα πλατφόρμα MQB, παίρνοντας κίνηση από τον εξίσου γνωστό 1.4 TSI (λογικά στα 150 άλογα) σε συνδυασμό με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Ημερομηνία κυκλοφορίας δεν δίδεται, αλλά κατά πάσα πιθανότητα μιλάμε για το τέλος του έτους.












































