Όσοι πιστοί των V12 ας προσέλθουν, καθώς μια σπανιότατη Alpina B12 και ο ατμοσφαιρικός δωδεκακύλινδρος κάτω από από καπό της, δημοπρατούνται.
O περίφημος βελτιωτής BMW είχε αναλάβει την κορυφαία έκδοση της E38, τονώνοντας τόσο την εμφάνιση όσο και το νεύρο της. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε το κλασικό body kit της Alpina, με το λογότυπο της φίρμας στο splitter του εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση και τις διαχρονικές πολυάκτινες ζάντες, σε διάσταση 20 ιντσών. Εξαίρετος και ο συνδυασμός του Alpina Blue χρώματος με τις χρυσές λωρίδες.
Στο εσωτερικό η κατάσταση δεν άλλαζε ιδιαίτερα, με δέρμα στο σαλόνι, ξύλινες επενδύσεις στο ταμπλό και τα σήματα της εταιρίας, ενώ καινοτομία αποτελούσαν οι διακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (Switch-Tronic ονόμαζαν το σύστημα οι Βαυαροί) – χαρακτηριστικό που συναντούσαμε σε ελάχιστα αυτοκίνητα, πίσω στο 1998.
Η 750i απέδιδε 326 ίππους από τον 5.4 V12, με την Alpina να προβαίνει σε ουσιώδεις μετατροπές προκειμένου να τον φτάσει κοντά στα 400 άλογα. Κεφαλές, βαλβίδες, εκκεντροφόροι, έμβολα, πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής και εγκέφαλος αντικαταστάθηκαν, ενώ η χωρητικότητα του μπλοκ αυξήθηκε στα 5.7 λίτρα. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 387 ίπποι στις 5.200 σ.α.λ. και 560 Nm στις 4.100 σ.α.λ., που κατέληγαν στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 6,3 δλ. και η τελική, απελευθερωμένη από τον ηλεκτρονικό περιοριστή των 250 χλμ./ώρα, έφτανε μέχρι τα 280 χλμ./ώρα.
Η παραγωγή διατηρήθηκε στα περιορισμένα επίπεδα των 202 αυτοκινήτων, εκ των οποίων μόλις οι 59 με μακρύ μεταξόνιο. Μια εξ αυτών βγαίνει στο σφυρί, έχοντας 85.600 χλμ. στο οδόμετρο. Η τελική τιμή αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 50 και 60.000 δολαρίων (42.400 – 50.900 ευρώ).