To Lexus LFA είναι ένα από τα πιο συλλεκτικά αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό 500 αντιτύπων, σε μια στιγμή «τρέλας» των Toyota-Yamaha που δημιούργησαν μια ατμοσφαιρική μηχανή απόλαυσης 9.500 σ.α.λ.
Αναμενόμενα, οι τιμές που πιάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν βγαίνει στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι δυσθεώρητες. Ακόμα κι όταν έχει αναλογικά αρκετά χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Όχι ότι 6.109 χλμ. είναι πολλά για αυτοκίνητο του 2011, τουναντίον. Αλλά για LFA, που τα περισσότερα δεν ξεπερνούν τριψήφια νούμερα στο χιλιομετρητή, τα λες μπόλικα. Φυσικά δεν φαίνονται κάπου πέρα από το κοντέρ, καθώς τόσο το Whitest White αμάξωμα όσο και οι γαλάζιες δερμάτινες επενδύσεις της καμπίνας, διατηρούνται σε εξαιρετική φόρμα.
Το ίδιο ισχύει για τα μηχανικά μέρη -τα οποία προέρχονται από πλήρες σέρβις της Gazoo Racing- όπου δεν θα μπορούσε να μη δεσπόζει ο 1LR-GUE. Ο υστερικός V10 των 4.8 λίτρων αποδίδει 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο και επιταχύνοντας το ιαπωνικό supercar στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ., μη σταματώντας πριν τα 326 χλμ./ώρα τελικής.
Πέρα από τον κινητήρα και τα ελάχιστα χλμ. στο κοντέρ, το συγκεκριμένο LFA έχει ένα ακόμα ατού σπανιότητας. Πρόκειται για 1 από τα μόλις 44 αριστεροτίμονα Whitest White που κατασκευάστηκαν, σε σύνολο 500 LFA. Κατά συνέπεια, οι λαβές που έχει ο πωλητής για εκτίναξη της τιμής είναι εξόχως δυνατές. Οι εκτιμήσεις θέλουν την τιμή στην ολοκλήρωση της δημοπρασίας να κλείνει μεταξύ 500 και 600 χιλιάδων ευρώ.