Η παραγωγή του ιστορικού VR6 σταμάτησε πριν λίγες μέρες, οπότε ποια καλύτερη ευκαιρία να αναζητήσουμε μία από τις καλύτερες εφαρμογές του; Το Golf R32 πολλές φορές περνάει «στα ψιλά» των γρήγορων VW, καθώς από το 2003 που εμφανίστηκε, έχουν μεσολαβήσει Golf/Passat R36, Scirocco R, Golf GTI Clubsport και φυσικά το πνευματικό του τέκνο – το Golf R. Οι δημοπρασίες και οι αγγελίες ωστόσο, αναγνωρίζουν την αξία του πρώτου «άγ-R-ιου»VW.
Το 32άρι αποτελεί ορόσημο όχι μόνο για την πορεία του μοντέλου, αλλά για την ιστορία της «ΦαουΒε». Εκτός του ότι ήταν το πιο γρήγορο Golf στα τότε χρονικά, έχει το προνόμιο να είναι το αυτοκίνητο που σηματοδότησε την πρεμιέρα του DSG! Αυτό που βλέπουμε διαθέτει το παραδοσιακό 6άρι χειροκίνητο, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και τελική 247 χλμ./ώρα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Ο V6 των 3.2 λίτρων αποδίδει 240 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 310 Nm στις 3.000 σ.α.λ., έχοντας καταγράψει στην προκειμένη περίπου 13.700 χλμ. από το 2004, όταν αγοράστηκε καινούργιο.
Η βαφή διατηρείται σε αψεγάδιαστη κατάσταση, ενώ το ίδιο ισχύει για τις 18άρες ζάντες της OZ. Το μοναδικό που κάπως μαρτυρά τα χρόνια του αυτοκινήτου είναι τα ελαφριά «σπασίματα» στο δέρμα των μπάκετ της Recaro, στα πλαϊνά των εδράνων. Εν συνόλω, το αυτοκίνητο κρατιέται σε εξαιρετική φίρμα, ευρισκόμενο πάντα σε κλειστό γκαράζ και σχολαστικά συντηρημένο, μέχρι κεραίας. Κάτι που απεικονίζεται στην τιμή του. Το μαύρο R32 πωλείται έναντι 56.900 ευρώ, καθιστώντας το ένα από τα ακριβότερα που κυκλοφορούν στις αγγελίες των μεταχειρισμένων επί ευρωπαϊκού εδάφους.