Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που να λογίζεται ως συνώνυμο της BMW, αυτό δεν είναι άλλο από τη M3. Ειδικότερα, την πρώτη γενιά. Την θρυλική E30. Το καλύτερο δώρο για το Πάσχα, αν ο νονός έχει την οικονομική επιφάνεια και πρόθεση να δωρίσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αντί να το απολαμβάνει ο ίδιος.
Στις περισσότερες αγγελίες μεταχειρισμένων, βλέπουμε τις EVO 2 ή EVO 3 (άλλως γνωστή ως Sport Evolution) να αλλάζουν χέρια πολλές φορές για τριψήφια νούμερα. Η απλή 30άρα, με τον S14 στα 2.3 λίτρα και την απόδοση στα 200 άλογα, δεν εμφανίζεται τόσο συχνά. Η Salmon Silver είναι μια τέτοια σπάνια περίπτωση, κι ας μοιάζει με EVO. Το splitter και η ρυθμιζόμενη αεροτομή μπήκαν κατόπιν αγοράς, όπως και οι καθρέπτες της AC Schnitzer. Γενικά υπάρχουν πολλά aftermarket καλούδια, που περιλαμβάνουν 17άρες ζάντες BBS, ρυθμιζόμενη ανάρτηση Koni με camber kit, ηλιοροφή, CD player, νέα μπάκετ και ανθρακονημάτινες πινελιές στο εξωτερικό (τα χείλη σε splitter-spoiler και το περίγραμμα των «νεφρών».
Κάτω από το καπό, ο τετρακύλινδρος των 2.3 λίτρων αποδίδει 200 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 230 Nm στις 4.750 σ.α.λ., που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω του «dogleg» 5τάχυτου χειροκίνητου και μπλοκέ διαφορικού. Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί και από τους δυο προηγούμενους ιδιοκτήτες, οπότε πρακτικά ο αριθμός των χιλιομέτρων είναι μικρότερος των 130.540 χλμ (81.114 μίλια) που δείχνει το κοντέρ. Σχεδόν καινούργιος, δηλαδή, και υγιέστατος, άνετα μπορεί να επαναλάβει τα 6,8 δλ. που ήθελε το 1988 η E30 για το 0-100 χλμ./ώρα, φτάνοντάς τη μέχρι τα 235 χλμ./ώρα. Βέβαια μπορεί να υπάρχουν διαφορές στις επιδόσεις συγκριτικά με τα επίσημα νούμερα, λόγω των μεγαλύτερων τροχών.
Μικρό το κακό, ιδίως σε ό,τι αφορά την τιμή. Μέχρι στιγμής, και με 3 μέρες να απομένουν για τη λήξη της δημοπρασίας, βρίσκεται στις 60.000 δολάρια (55.150 ευρώ). Συνεπώς ένα τριψήφιο τελικό ποσό είναι αρκετά πιθανό.