To Lexus LFA είναι ένα από τα πιο συλλεκτικά αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Μόλις 500 κυκλοφόρησαν (436 κανονικά και 64 Nurburgring Edition), σε μια στιγμή «τρέλας» των Toyota-Yamaha που δημιούργησαν μια ατμοσφαιρική μηχανή απόλαυσης 9.500 σ.α.λ.
Το φλογερά κατακόκκινο που βλέπουμε, είναι το υπ’ αριθμόν 75. Κατασκευάστηκε το 2012, κάτι που το τοποθετεί στην τελευταία παρτίδα LFA (διαβάστε τί σημαίνει, όπως και τα υπόλοιπα ονόματα της Lexus), και αγοράστηκε καινούργιο από έναν διευθυντή αντιπροσωπείας Lexus. Ως τέτοιος, δεν έχασε ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και να το βάλει στη βιτρίνα, ως ιδανικό «κράχτη» για την επιχείρησή του. Παρόλα αυτά έκανε αρκετά χιλιόμετρα -τηρουμένων των αναλογιών- καταγράφοντας 11.909 χλμ. μέχρι το 2018. Τότε πέρασε στον δεύτερο ιδιοκτήτη, ο οποίος επίσης ήταν άνθρωπος της αγοράς αυτοκινήτου, αλλά συνταξιούχος (πρώην διευθυντής αντιπροσωπείας). Καμία σχέση με τον πρώτο σε όρεξη για οδήγηση, καθώς από το 2018 μέχρι σήμερα έχει κάνει μόλις 644 χλμ.
Με 12.600 χλμ. συνολικά, το Absolute Red (μόλις 22 με αυτό το χρώμα στην Αμερική) αναζητά το «χατ τρικ» στους κατόχους. Ο υστερικός V10 των 4.8 λίτρων αποδίδει 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο και επιταχύνοντας το ιαπωνικό supercar στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ., μη σταματώντας πριν τα 326 χλμ./ώρα τελικής. Πόσα χρήματα θα χρειαστούν για να τα χαρεί ο επόμενος; Σύμφωνα με την RM Sotheby’s, που θα δημοπρατήσει το αυτοκίνητο, ένα πολύ σεβαστό ποσό μεταξύ 700.000 και 800.000 δολαρίων (665.000-760.000 ευρώ).