Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Ακόμα και μοντέλα 30ετίας, πλέον κυμαίνονται στα πολύ υψηλά κλιμάκια τιμολόγησης.
Η μαύρη που βλέπουμε μας έρχεται από το -κάπως μακρινό πια- 1993, έχοντας παραμείνει πιστή στα εργοστασιακά στάνταρ. Μόνο αυτό το χαρακτηριστικό είναι ικανό να εκτινάξει την τιμή, καθώς οι περισσότερες A80 φέρουν διαφόρων ειδών «τσιγκλίσματα». Η συγκεκριμένη ανήκει σε αυτή την εκλεκτή κατηγορία, έχοντας διατηρηθεί σχεδόν σε κατάσταση καινούργιου, με όλα τα ανταλλακτικά γνήσια και κάτω από το καπό τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo 2JZ-GTE, στα 330 άλογα. Το οδόμετρο αναγράφει μόλις 16.500 μίλια, που ισοδυναμούν με λίγο πάνω από 26.550 χλμ., οπότε αντιλαμβανόμαστε πως δεν έχει κυκλοφορήσει ιδιαίτερα. «Μαμά» Supra MK4, λοιπόν , σε εξαιρετική φόρμα και με λίγα χιλιόμετρα. Η συνταγή για εξαψήφια ποσά, με άνεση κιόλας.
Παρόλα αυτά, η εν λόγω Supra παραμένει ακόμα στην τάξη των πέντε ψηφίων. Αυτή τη στιγμή, και με δυο μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η τιμή βρίσκεται στις 75.000 δολάρια (73.686 ευρώ). Ο λόγος πιθανόν εντοπίζεται στο όχι τόσο δημοφιλές 4άρι αυτόματο κιβώτιο, που «κόβει» σε αξία συγκριτικά με το 6άρι χειροκίνητο. Ενδεχομένως, βέβαια, όταν τελικά κλείσει η δημοπράτηση η τιμή να ξεπεράσει την κατοστάρα, όπως συνήθως συμβαίνει με το θρυλικό sportscar από το Αΐτσι.