Η απόφαση της Volvo να τοποθετήσει περιοριστή τελικής σε όλα τα νέα της μοντέλα, ήταν δεδομένο πως δεν επρόκειτο για μεμονωμένο περιστατικό. Ο περιορισμός της τελικής σε προκαθορισμένο σημείο απασχολεί πολλούς κατασκευαστές και, ως φαίνεται, η Renault με τη Dacia ετοιμάζουν κάτι αντίστοιχο.
Σύμφωνα με άρθρο του Spiegel, ο CEO των Γάλλων, Luca de Meo, δήλωσε σε σύσκεψη των μετόχων, που έλαβε χώρα στο Παρίσι την προηγούμενη εβδομάδα, πως η εταιρία προσανατολίζεται στον περιορισμό της τελικής όλων των νέων μοντέλων στα 180 χλμ./ώρα. Ο Ιταλός υποστηρίζει πως η υπερβολική ταχύτητα είναι υπεύθυνη για την πρόκληση των περισσότερων θανάσιμων τροχαίων, για αυτό και προσανατολίζεται στην προσθήκη του συστήματος Safety Coach, σε όλα τα νέα Renault και Dacia.
Αυτό, πέρα από τον κόφτη των 180 χλμ./ώρα, ενσωματώνει ανάγνωση σήμανσης και ορίων ταχύτητας. Το Safety Coach αφού θα ελέγχει τις πινακίδες και τις συνθήκες του δρόμου, θα προσαρμόζει κατάλληλα την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Βέβαια, ένα τέτοιο σύστημα προϋποθέτει την ύπαρξη ραντάρ και ενεργού cruise control. Στοιχεία που κοστίζουν και συναντάμε στις πλούσιες εκδόσεις του Clio, για παράδειγμα. Δεν αποσαφηνίζεται, δηλαδή, κατά πόσο θα είναι τιμολογιακά συμβατό με τα στάνταρ των βασικών Dacia. Οπότε, προς το παρόν, θεωρείται σίγουρη μόνο η τοποθέτηση του περιοριστή στα 180 χλμ./ώρα.
Το γερμανικό δημοσίευμα δεν αναφέρει χρονοδιάγραμμα, αλλά αν πάρουμε το παράδειγμα της Volvo ως οδηγό, τότε είναι πολύ πιθανό να σταματάει ηλεκτρονικά η βελόνα του κοντέρ σε Renault και Dacia από του χρόνου.