Οι τιμές των αυτοκινήτων ανεβαίνουν, αλλά αυτό ουδόλως απασχολεί όσους έχουν να δώσουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για ένα υπεραυτοκίνητο ή υπερ-SUV. Η Ferrari Purosangue, ας πούμε, έχει τέτοια ζήτηση ώστε έχει βοηθήσει στο να κλείσει η παραγωγή της εταιρίας μέχρι το 2025!
Στα τέλη του προηγούμενου έτους το Μαρανέλο αναγκάστηκε να βάλει «στοπ» στο εργοστάσιο, προκειμένου να αποφύγει τη δημιουργία τεραστίων λιστών αναμονής. Τελικά δεν κατάφερε να το αποφύγει, αλλά δεν γίνεται να μη δέχεται και παραγγελίες για το πιο «καυτό» εμπορικά μοντέλο της. Τα βιβλία για την Purosangue άνοιξαν και πάλι, αλλά το συντομότερο που ενδέχεται να την παραλάβει κάποιος που θα την παραγγείλει σήμερα, να είναι το 2026! Οι ήδη κατατεθειμένες παραγγελίες όλων των Ferrari θα απασχολούν τη γραμμή παραγωγής μέχρι το τέλος του 2025, με τη συντριπτική πλειοψηφία να αφορά τo ισχυρότερο SUV παραγωγής με θερμικό κινητήρα στα χρονικά. Συνεπώς από εδώ και πέρα μιλάμε για αναμονή τριετίας στις νέες.
Με τέτοια επιτυχία από την «Καθαρόαιμη», αλλά και συνολικά από την εμπορική πορεία όλης της γκάμας, δεν προκαλεί εντύπωση που το πρώτο τρίμηνο του 2023 παρουσιάστηκε αύξηση στις πωλήσεις. Από Γενάρη μέχρι Μάρτη η Ferrari έβαλε στην κυκλοφορία 3.567 αυτοκίνητα, εμφανίζοντας ανοδική πορεία κατά 9,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Αν συνεχίσει έτσι (και πιθανότατα θα το κάνει) μέχρι το τέλος της χρονιάς, τότε το «Cavallino Rampante» νομοτελειακά θα σημειώσει νέο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών το τέλος του ’23. Πέρσι πουλήθηκαν 13.221 Ferrari, με τις φετινές προβλέψεις να υπολογίζουν την επίδοση σε περισσότερα από 14.000 κομμάτια! Κι ακόμα δεν έχει εμφανιστεί η πρώτη ηλεκτρική, την οποία περιμένουμε το ’25.