Στο άκουσμα και μόνο «M3 E46», έρχονται στο νου εικόνες με άφθονη πλαγιολίσθηση, ταχύτατες επιταχύνσεις και άγριος ήχος από τους 6κύλινδρους κινητήρες. Οι πιο μελετημένοι, φαντάζονται την «Μπέμπα» τους σε δυο χρώματα: το Phoenix Yellow (το χαρακτηριστικό χρυσαφί) και το Laguna Seca των φωτογραφιών (μόλις 19 στις Η.Π.Α.).
Η εικονιζόμενη και άκρως ποθητή, γαλάζια BMW είναι 20 χρονών, όμως μοιάζει ολοκαίνουργια. Τρακαρίσματα, γρατζουνιές και λοιπά ζητήματα δεν αναφέρονται στο βιβλίο σέρβις, με μοναδική παραφωνία το φιμέ πίσω παρμπρίζ που έχει αρχίσει να κάνει «νερά». Ο εξοπλισμός κουβαλάει αρκετά έξτρα, περιλαμβάνοντας γκρι δερμάτινο σαλόνι Nappa, xenon φώτα, ηχοσύστημα της Harman Kardon, navigation, αλλά όχι τις προαιρετικές 19άρες ζάντες. Εδώ παραμένουν οι εργοστασιακές 18άρες, ντυμένες σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S διάστασης 225/45 εμπρός και 255/40 πίσω.
Το οδόμετρο αναγράφει περίπου 47.000 χλμ., οπότε δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο αυτοκίνητο που κλειδώθηκε σε αποθήκη – αλλά ούτε και ένα που «έφαγε» τους δρόμους. Την χάρηκε ο πρώτος κάτοχός της, ελπίζουμε να το κάνει και ο νέος, που καλείται να καταβάλει πάνω από 110.000 δολάρια (101.293 ευρώ) για να την αποκτήσει, τη στιγμή που στην Αμερική μια ολοκαίνουργια M4 ξεκινά από τις 79.100 δολάρια (72.826 ευρώ). Ο S54 straight six των 3.246 κ.εκ. εδώ αποδίδει 333 ίππους (αμερικανικές προδιαγραφές) στις 7.900 σ.α.λ. και 355 Nm ροπής στις 4.900 σ.α.λ., καθότι αμερικανικών προδιαγραφών. Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και εργοστασιακού μπλοκέ διαφορικού, εξασφαλίζοντας στο κουπέ των 1.549 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και τελική, κλασικά, ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.