Το Honda Integra Type R DC2 είναι κατά γενική ομολογία, ένα από τα καλύτερα- αν όχι το καλύτερο- μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει. Ο 1.800αρης VTEC με τα 190 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και τον κόφτη στις 8.600 σ.α.λ. η «κλειστή» κλιμάκωση του 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, η ανυπέρβλητη αμεσότητα του μπροστινού, η σχεδόν τηλεπαθητική συμμετοχικότητα της ουράς, όλα συνέβαλλαν στην διαμόρφωση του θρύλου.
Τώρα που το Integra επέστρεψε, άπαντες περιμένουμε ανάλογο comeback για την κορυφαία του έκδοση. Προς το παρόν οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν κάτι, αλλά η ελπίδα παραμένει ζωντανή. Το ίδιο ισχύει για τη συλλεκτικότητα του DC2, η οποία όσο περνάνε τα χρόνια τόσο ενισχύεται. Το Phoenix Yellow που βλέπουμε (χρώμα-έμπνευση για το Civic Type R Limited Edition) λειτουργεί ως τέλεια απόδειξη, καθώς τίθεται σε δημοπρασία και η τιμή του αγγίζει υψηλότατα επίπεδα.
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2000, κάτι που το καθιστά μέρος των τελευταίων παρτίδων (το 2001 εμφανίστηκε το DC5). Ο ιδιοκτήτης του δεν έχει χαρεί τον B18C όσο θα έπρεπε, συμπληρώνοντας μόνο 6.649 μίλια (10.700 χλμ.) πίσω από το τιμόνι του εμβληματικού JDM. Για την κατάσταση του αμαξώματος και του εσωτερικού, μιλούν οι φωτογραφίες. Για αυτή των μηχανικών μερών, το άμεμπτο ιστορικό συντήρησης. Το κίτρινο Acura θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως καινούργιο, οπότε τα 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (είχε μετρηθεί και στα 6,2 δλ.), τα 14,9 δλ. για το 400άρι και η τελική των 225 χλμ./ώρα λογικά ανταποκρίνονται ακόμα στην πραγματικότητα.
Εκείνο που μοιάζει εκτός αυτής, είναι η τιμή. Το ανώτερο ποσό στη δημοπρασία ανέρχεται στις 111.111 δολάρια (99.700 ευρώ), με δυο μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωσή της!