Integra Type R DC2 δεν φεύγει ούτε με 90.000 ευρώ

  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-134
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-11
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-10
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-1
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-8
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-5
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-2
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-16
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-18
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-25
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-20-
  • Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-22
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-134.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-20-.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Honda-Integra-Type-R-DC2-Auction-22.jpg

Το Honda Integra Type R DC2 είναι κατά γενική ομολογία, ένα από τα καλύτερα- αν όχι το καλύτερο- μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει. Ο 1.800αρης VTEC με τα 190 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και τον κόφτη στις 8.600 σ.α.λ. η «κλειστή» κλιμάκωση του 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, η ανυπέρβλητη αμεσότητα του μπροστινού, η σχεδόν τηλεπαθητική συμμετοχικότητα της ουράς, όλα συνέβαλλαν στην διαμόρφωση του θρύλου. Κάτι που προκαλεί την ανάλογη παράκρουση στις αγγελίες και τις δημοπρασίες.

Το μαύρο DC2 που βλέπουμε, με τις πολύ ταιριαστές χρυσαφί 16άρες της Mugen, είναι μοντέλο του 2000, κάτι που το καθιστά μέρος των τελευταίων παρτίδων (το 2001 εμφανίστηκε το DC5). Ο ιδιοκτήτης του δεν έχει χαρεί τον B18C όσο θα έπρεπε, συμπληρώνοντας μόνο 10.000 μίλια (περίπου 16.000 χλμ.) πίσω από το τιμόνι του εμβληματικού JDM. Για την κατάσταση του αμαξώματος και του εσωτερικού, μιλούν οι φωτογραφίες. Για αυτή των μηχανικών μερών, το άμεμπτο ιστορικό συντήρησης. Το Flamenco Black Pearl Acura θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως καινούργιο, οπότε τα 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (είχε μετρηθεί και στα 6,2 δλ.), τα 14,9 δλ. για το 400άρι και η τελική των 225 χλμ./ώρα λογικά θα ανταποκρίνονταν ακόμα στην πραγματικότητα, αν δεν ήταν ελαφρώς βελτιωμένο. Ο κινητήρας έχει νέα κεφαλή, εξάτμιση, ECU και φίλτρο αέρα, η ανάρτηση ρυθμιζόμενα coilover, νέα ψαλίδα της Mugen, πολύ προσεγμένες μετατροπές.

Όλα τα παραπάνω, και παρότι μιλάμε για «πειραγμένο» αυτοκίνητο, κοστίζουν. Για την ακρίβεια, κοστολογούνται όσο θέλει ο κάθε πωλητής. Στην προκειμένη, ας πούμε, ούτε 102.989 δολάρια (90.400 ευρώ) δεν είναι αρκετά για να αλλάξει χέρια. Αυτό ήταν το ανώτερο ποσό στη δημοπρασία, που τελικά έκλεισε χωρίς να πουληθεί το Integra! Να δούμε πόσα χρήματα θα χρειαστούν, ώστε να βρεθεί νέος ιδιοκτήτης σε επόμενη προσπάθεια.

Get it on Google Play Download on the App Store