To Accord αποτελεί ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα στην ιστορία της Honda, με σχεδόν μισό αιώνα παρουσίας από τότε που παρουσιάστηκε. Το 1976 έκανε την πρώτη του εμφάνιση, μετρώντας μέχρι σήμερα 11 γενιές και αδιάλειπτη παρουσία σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη. Στην Ευρώπη δεν έρχεται, αλλά στην Αμερική κάνει θραύση – εν πολλοίς, λόγω της εξαιρετικής τιμής του.
Η 11η γενιά Accord αποτελεί μια πρώτης τάξεως μεσαία «κούρσα», με μήκος 4.971 χλστ., πλάτος 1.862 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.830 χλστ. Όπως και με το Civic, η Honda επέλεξε μια κομψή σιλουέτα από άκρη σε άκρη, ακολουθώντας αντίστοιχη κατεύθυνση και στο εσωτερικό του. Εκεί όπου κυριαρχεί η απλότητα και οι «καθαρές» γραμμές, προς όφελος της εργονομίας και της ευχρηστίας. Ο σχεδιασμός του ταμπλό θυμίζει αρκετά εκείνο του Civic, με τις οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και του infotainment των 10,2 ιντσών να παίρνουν θέση στο άνω τμήμα του ταμπλό, έχοντας τους οριζόντιους μακρόστενους αεραγωγούς του κλιματισμού από κάτω.
Το Accord προσφέρεται με δύο κινητήρες. Βασικός είναι ο 1.5 VTEC Turbo, με απόδοση 192 ίππων και 260 Nm ροπής, και πιο πάνω τοποθετείται ο 2.0λιτρος υβριδικός με τη συνδυαστική ισχύ των 204 ίππων και τα 335 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση οι τιμές στις Η.Π.Α. προκαλούν θετική έκπληξη, ειδικά αν κάνουμε μια σύγκριση με τα ευρωπαϊκά δεδομένα και το πώς τοποθετείται ο τιμοκατάλογος του μικρότερου Civic. Το Accord MY25 ανοίγει τους καταλόγους στις 29.390 δολάρια (26.421 ευρώ), με τον 1.500άρη τούρμπο και το κιβώτιο CVT. To υβριδικό εκκινεί από τις 34.750 δολάρια (31.240 ευρώ), ενώ ακόμα και η πλουσιότερη έκδοση όλων (Touring Hybrid) τιμάται στις 40.395 δολάρια (36.314 ευρώ). Ο εξοπλισμός είναι υπερ-πλήρης από τη βάση, με πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας, 17άρες ζάντες αλουμινίου και όλες τις ανέσεις. Όσο για τα μέρη μας; Το Civic e:HEV των 184 ίππων ξεκινά από τις 34.950 ευρώ, κατόπιν έκπτωσης 2.000 ευρώ της ελληνικής αντιπροσωπείας.