Το χειροκίνητο κιβώτιο μπορεί να προσφέρει απολαύσεις και αίσθηση που κανένα αυτόματο, όσο προηγμένο κι αν είναι, δεν γίνεται να συναγωνιστεί. Η μηχανική μετάδοση, ωστόσο, συνοδεύεται από κάποιους περιορισμούς, ιδίως σε ό,τι αφορά την αλληλεπίδρασή της με τα συστήματα ασφαλείας. Εδώ έρχεται να κάνει τη διαφορά η Subaru, εξελίσσοντας επικουρικές τεχνολογίες που μπορούν να προσαρμόζονται στις ιδιαιτερότητες του χειροκίνητου κιβωτίου.
Οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν πως δουλεύουν πάνω στην «ομπρέλα» συστημάτων EyeSight, προκειμένου να καταστεί δυνατή η συνεργασία τους με μια μετάδοση που δεν αλλάζει σχέσεις όποτε θέλει η ECU, αλλά πρέπει πρώτα να περάσει από τον οδηγό. Τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, ενεργού cruise control, αλλαγής λωρίδας, ειδοποίησης εκκίνησης προπορευόμενου οχήματος και προειδοποίησης διερχόμενης οπίσθιας κυκλοφορίας καλιμπράρονται καταλλήλως, ώστε να λειτουργούν με την ίδια αποτελεσματικότητα όταν καλούνται να συνεργαστούν με μηχανική μετάδοση, δίχως να διαταράσσονται οι επιδόσεις ή η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Η μεγαλύτερη δυσκολία έγκειται στο ανεβοκατέβασμα των σχέσεων. Στο ενεργό cruise control, για παράδειγμα, ένα αυτόματο επιλέγει σχέση κατά το δοκούν. Αντίστοιχα, σε ένα αυτόματο φρενάρισμα εκτάκτου ανάγκης κατεβάζει σχέση/-εις, δίχως ο οδηγός να έχει την έννοια να πρέπει να πατήσει συμπλέκτη για να μη σβήσει ο κινητήρας. Οι «Πλειάδες» δεν δίνουν λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας του EyeSight με χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά λογικά θα πρέπει να υπάρχουν ειδοποιήσεις για αλλαγή ταχύτητας (στην εθνική και το cruise control, ας πούμε) και απομόνωση του συμπλέκτη (σε απότομο αυτόματο φρενάρισμα) όπου χρειάζεται.
Το πρώτο Subaru που αναλάβει τη «ζεύξη» επικουρικών συστημάτων-μηχανικής μετάδοσης, θα είναι το BRZ για την ιαπωνική αγορά. Το ντεμπούτο του προγραμματίζεται για το προσεχές φθινόπωρο.