Το μοναδικό αυτοκίνητο του Μαρανέλο, που έχει την τιμή να φέρει το όνομα του ίδιου του Έντσο Φεράρι, είναι φυσικά η ανεπανάληπτη Ferrari Enzo. Ένα από τα πιο εμβληματικά δημιουργήματα υπό το «Cavallino Rampante», που σήμερα αλλάζει χέρια για εκατομμύρια. Πέρασαν κιόλας 22 χρόνια από την πρώτη φορά που την είδαμε, όμως η Pirelli τη φροντίζει σαν να είναι αυτοκίνητο βιτρίνας.
Η ιταλική φίρμα ελαστικών, που παράλληλα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής στη Formula 1, εξέλιξε ένα ολοκαίνουργιο και υπερσύγχρονο λάστιχο για την Enzo, συνδυάζοντας την εμφάνιση εκείνων που φόραγε το 2002 με την τεχνολογία των σημερινών. Το νέο Pirelli P Zero Corsa System εξελίχθηκε ειδικά και αποκλειστικά για την Enzo, όντας οπτικά ίδιο με τα Pirelli πρώτης τοποθέτησης προ 22ετίας. Τεχνολογικά, όμως, η γόμα και ο σκελετός ακολουθούν τα πρότυπα του 2024, βάσει των οποίων εξελίσσονται τα λάστιχα για τις σημερινές Ferrari.
Η διάσταση είναι κοινή με των πρώτων, ήτοι 245/35 R19 μπροστά και 345/35 R19 πίσω. Όπως τα πάντα με όλες τις Ferrari, έτσι και το P Zero Corsa System γαλουχήθηκε μέσα στο Φιοράνο και υπόσχεται ακόμα καλύτερους χρόνους, αλλά και νούμερα επιτάχυνσης. Να θυμίσουμε πως η Enzo έχει στο κέντρο έναν ατμοσφαιρικό V12 6.5 λίτρων, με απόδοση 660 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., που προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,65 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. Οπότε υπάρχει πιθανότητα τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερα από 3,6 δλ. και τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9,5 δλ., με τα καινούργια λάστιχα. Ferrari και Pirelli ανακοίνωσαν την εξέλιξη ανάλογων ελαστικών για τη 288 GTO, που έχει και πολύ περίεργη διάσταση (225/50 R16 μπροστά, 265/50 R16 πίσω), ενώ στο μέλλον δεν θα μείνουν παραπονεμένες ούτε οι F40 και F50.