Delta Integrale βρίσκουμε πολλές σε αγγελίες και δημοπρασίες. Όλες απλησίαστες, όλες άψογες. Αμφιβάλλουμε, ωστόσο, αν υπάρχει κάποια παρόμοια σαν τη συγκεκριμένη. Διότι εδώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, που κυριολεκτικά έχει ακόμα τις ζελατίνες πάνω!
Ο ευτυχής κάτοχος την απέκτησε το 1992, στα «ντουζένια» της Lancia. Λογικά προέβλεψε τη μελλοντική εκτόξευση των τιμών στις Integrale, διαφορετικά δεν εξηγείται το γεγονός ότι πήρε ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να το κοιτάει. Στα 32 χρόνια που είναι στα χέρια του πρώτου ιδιοκτήτη, το οδόμετρο αναγράφει μόλις 79 χλμ. Προσέξτε: όχι 790, ή 1.790, ή 7.900 χλμ. Εβδομήντα εννέα χιλιόμετρα, τουτέστιν ούτε 80 χλμ.! Ούτε για τη μπαταρία δεν έκανε γύρες δηλαδή, φυσικά κανένας λόγος για οδήγηση σε όριο ή έστω χαλαρές βόλτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν του έκανε καρδιά, να βγάλει καν τις ζελατίνες από το εσωτερικό. Τώρα, λοιπόν, ήρθε η ώρα να δρέψει τους καρπούς του εγκλεισμού.
Η τιμή της κατάλευκης Ιταλίδας τοποθετείται στις 265.000 ευρώ, μια από τις υψηλότερες που έχουμε δει σε Integrale. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η Delta HF Integrale Evoluzione II εφοδιάζεται με 2.0 λτ. turbo 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο, ισχύος 215 ίππων στις 5.750 σ.α.λ. και με ροπή 314 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Το τετρακίνητο hot hatch των 1.340 κιλών επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 220 χλμ./ώρα. Ειδικά η επιτάχυνση παραμένει εντυπωσιακή, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.