Η Mercedes πιστεύει και επιμένει στον 4κύλινδρο αντί V8

Η κίνηση της Mercedes να καταργήσει τον 4.0 V8 twinturbo από τη C 63 (και τη GLC 63), για χάρη του plug-in υβριδικού συστήματος με βάση τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, δεν συνοδεύτηκε από θερμή υποδοχή. Οι αντιδράσεις ήταν πολλές, με τον αντίκτυπο να φαίνεται και στις πωλήσεις της κορυφαίας C-Class. Οι Γερμανοί, πάντως, πιστεύουν πως ο κόσμος θα αλλάξει γνώμη. Και φέρνουν τα smartphones ως παράδειγμα.

Μιλώντας με το αυστραλιανό περιοδικό Carsales , ο επικεφαλής Mercedes στη χώρα των καγκουρό  συνέκρινε τη σταδιακή αποδοχή των τετρακύλινδρων PHEV με τις πρώτες μέρες των έξυπνων κινητών, τα οποία επίσης είχαν αντιμετωπιστεί αρχικά με σκεπτικισμό από τους καταναλωτές. «Όπως σε όλο τον κόσμο, μου έλειπαν τα κουμπιά από το κινητό. “Πώς είναι δυνατόν να πουλάνε τέτοιο πράγμα” έλεγα τότε. Και τώρα τα smartphones κυριαρχούν ολοκληρωτικά. Τόσο ραγδαία πρόοδος θέλει χρόνο για να αφομοιωθεί από το κοινό, αλλά τελικά στέφεται από επιτυχία. Γιατί; Διότι στο φινάλε μιλάμε για ένα καλύτερο προϊόν», είπε χαρακτηριστικά ο Jaime Cohen. Σύμφωνα με τον ίδιο, δε, κάτι ανάλογο είχε γίνει κι όταν η Mercedes άρχισε να καταργεί το χειροκίνητο κιβώτιο, για χάρη του αυτόματου.

Ευτυχώς για τους λάτρεις του V8, ο M177 συνεχίζει κανονικά στο μηχανοστάσιο αρκετών μοντέλων της Mercedes-AMG, περιλαμβανομένης της νέας GT και της SL, αλλά και της G 63. Στις E 53 και CLE 63 αντίθετα, αναλαμβάνει ένα άλλο plug-in υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo και ηλεκτροκινητήρα (449 + 163 άλογα), για μια συνδυαστική απόδοση 612 ίππων και 750 Nm.

Get it on Google Play Download on the App Store