Την ώρα που άπαντες οι κατασκευαστές παρουσιάζουν ομαδόν τα σχέδια τους για την επόμενη μέρα της ηλεκτροκίνησης, η Bugatti επιμένει θερμικά και ανακοινώνει πως ο διάδοχος της Chiron θα διαθέτει μηχανή εσωτερικής καύσης!
Με ανακοίνωση του CEO της νεότευκτης εταιρίας Bugatti Rimac, ο Mate Rimac ξεκαθάρισε πως το επόμενο hypercar θα ενστερνίζεται τα θερμικά μοτέρ και θα είναι «εκπληκτικό». Ο 33χρονος Κροάτης μηχανικός και εντερπρενέρ δήλωσε πως θα πιέσει για την εξέλιξη κινητήρα εσωτερικής καύσης, δίχως αυτό φυσικά να σημαίνει πως η επόμενη Bugatti θα απαρνηθεί ολοκληρωτικά τα ηλεκτρικά μοτέρ. Τα υβριδικά και plug-in hybrid υπεραυτοκίνητα εξάλλου, ολοένα και πληθαίνουν. Οπότε δεν θα προκαλέσει έκπληξη να δούμε μια αντίστοιχη προσέγγιση στη διάδοχη κατάσταση της Chiron.
Κατά πάσα πιθανότητα η επόμενη δημιουργία του Μολσχάιμ θα είναι υβριδική, με τον βενζινοκινητήρα σε κεντρικό ρόλο και υποστήριξη από έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες (η Ferrari SF90 Stradale, για παράδειγμα, έχει 3 συν τον 4.0 V8 twinturbo). Τα αυτοκίνητα της Rimac, αντίθετα, θα παραμείνουν αμιγώς ηλεκτρικά. Συνεπώς, η γαλλοκροατική φίρμα θα έχει εκπροσώπηση σε αμφότερες τις κατηγορίες. To Nevera, ας πούμε, διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες και συνολική απόδοση 1.914 ίππων, με μια ροπή που φτάνει τα 2.360 Nm! Δεν υπάρχει λόγος να αναπτύξει κάτι παρόμοιο η Bugatti, που αφενός θα έρχεται σε αντίθεση με την παράδοσή της και αφετέρου θα «κανιβαλίζεται» με το εκάστοτε Rimac.
Για νέα Bugatti πάντως, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το 2024. Προέχει η ολοκλήρωση της παραγωγής της Chiron (sold out πια) και η έναρξη αυτής της Bolide.