Η Audi επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Μέχρι πέρσι-πρόπερσι ακούγαμε κάθε μέρα και μια διαφορετική αυτοκινητοβιομηχανία, σε δηλώσεις για πλήρη μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση, καταργήσεις θερμικών κινητήρων, μόνο ηλεκτρικό μέλλον κλπ κλπ. Τι ωραία που γυρίζει ο τροχός, όμως, ε; Σήμερα έχουμε τους ίδιους κατασκευαστές, να δηλώνουν τα ακριβώς αντίθετα. Ένας από ένας αφήνουν τα περί «μόνο EV τότε», με την Audi να γυρνάει το διακόπτη και να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης!

Το αρχικό οργανόγραμμα ήθελε το Ίνγκολσταντ να γίνεται αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2033, αντικαθιστώντας σταδιακά όλα της τα μοντέλα με EVs. Ό,τι έκανε με το νέο A6 e-tron δηλαδή, αλλά σε ολόκληρη τη γκάμα, ενώ το τελευταίο νέο Audi με θερμικό μοτέρ θα παρουσιαζόταν το 2026. Η φθίνουσα ζήτηση για οχήματα μηδενικών ρύπων, όμως, ανάγκασε τους Γερμανούς σε προσαρμογές. Μιλώντας στο βρετανικό Autocar , ο CEO της γερμανικής εταιρίας, Gernot Döllner, ανακοίνωσε τα χαρμόσυνα νέα:  «Η Audi θα λανσάρει από το 2024 έως το 2026 μια εντελώς νέα γκάμα μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικών, και αυτό μας δίνει πλήρη ευελιξία για τουλάχιστον άλλα 7, 8, ίσως και 10 χρόνια. Στη συνέχεια θα δούμε πώς θα εξελιχθούν οι αγορές μας», δήλωσε ο Γερμανός.

Η απόφαση για επέκταση της παραγωγής Μ.Ε.Κ. περιλαμβάνει μελλοντικά μοντέλα RS από το τμήμα Audi Sport, όπως το επόμενο RS 6 που αναμένεται επίσης να ενστερνιστεί  την plug-in υβριδική τεχνοτροπία. Ο Dolner πιστεύει ότι η εμπλοκή της Audi με τη Formula 1 θα μπορούσε «να μας εμπνεύσει να σκεφτούμε τα αυτοκίνητα παραγωγής του μέλλοντος». Παράλληλα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής των R8 και TT: «Όλα τα σκεφτόμαστε. Άνθρωποι που λατρεύουμε τα αυτοκίνητα είμαστε, μπορεί να σας εκπλήξουμε. Πάντως, είναι λίγο νωρίς για να συζητάμε τέτοια σενάρια».

Get it on Google Play Download on the App Store