Κάποια αυτοκίνητα έχουν την ατυχία να βιώνουν απαξίωση, που στέλνει την αξία τους στα Τάρταρα λίγα μόλις χρονιά μετά την αγορά τους. Άλλα, αντίθετα, βλέπουν τις τιμές στα μεταχειρισμένα να ανέβουν στο πέρας των ετών, ως άλλο καλό κρασί που ωριμάζει. Το Honda S2000 φαντάζεστε σε ποια ανήκει…
Η αναζήτηση εργοστασιακού, ατρακάριστου και με λίγα χλμ. S2K ισοδυναμεί με κυνήγι θησαυρού. Ελάχιστα πληρούν και τα τρία προαπαιτούμενα και όσα το κάνουν, αν τύχει να βγουν σε αγγελία, κοστολογούνται στο Θεό! Το ασημί που βλέπουμε είναι από αυτά τα «τεφαρίκια» και ο προηγούμενος κάτοχος, το γνώριζε καλά. Το εν λόγω S2000 εμφανίστηκε πρώτη φορά στις αγγελίες, το 2016. Τότε είχε πουληθεί έναντι 29.388 δολαρίων, με 900 μίλια (1.448 χλμ.) στο κοντέρ. Αριθμός μουσειακού επιπέδου, καθότι μιλάμε για μοντέλο του 2001. Ο –τότε- νέος ιδιοκτήτης, είδε το ιαπωνικό roadster σαν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να επενδύσει. Και δεν έχασε…
Αντιθέτως, κέρδισε 60% μέσα σε 5 χρόνια! Πριν λίγες ημέρες, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με 50 μίλια (80 χλμ.) παραπάνω στο οδόμετρο, άλλαξε εκ νέου χέρια για 47.750 δολάρια! Αύξηση σχεδόν 18.000 δολαρίων, σε διάστημα πενταετίας. Προφανώς το αυτοκίνητο έμεινε κλειδωμένο στο γκαράζ τη συντριπτική πλειοψηφία των ημερών, αποτελώντας αυτό που οι Αμερικανοί αποκαλούν «garage queen». Μεγάλο κρίμα, καθώς όλοι γνωρίζουμε πως κατασκευές σαν το S2000 οφείλουν να οδηγούνται.
Το συγκεκριμένο είναι AP1 και διαθέτει εργοστασιακό body kit. Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει ο θρυλικός F20C1, των 240 ατμοσφαιρικών ίππων στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.500 σ.α.λ., μετά του ανατριχιαστικού ήχου του στις 9.000 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 241 χλμ./ώρα, με το δεξί χέρι του οδηγού να είναι υπεύθυνο για τη μετάβαση μεταξύ των 6 σχέσεων, ίσως στο καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο όλων των εποχών! Ας ελπίσουμε μόνο, ο νέος ιδιοκτήτης να αποφασίσει να το χαρεί περισσότερο.